قدرت طلبی ، تنها هدف سران فتنه بود

امام جمعه مشهد گفت:سران فتنه آنقدر مست مقام و قدرت طلبی بودند و کار را تا جایی رساندند که کارگزاران آمریکا در خط براندازی انقلاب شدند. ‌

قدرت طلبی تنها هدف سران فتنه بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: امروز سالروز قیام مردم در 10 دی ماه سال 1357 است که‌ مردم خراسان و مشهد در مقابل دشمنان ایستادند و مبارزه کردند و زیر تانک ها رفتند و خون خود را نثار انقلاب اسلامی کردند تا این انقلاب ابدی و نهادینه شود.

وی تصریح کرد: 10 دی ماه سال57 و 9 دی 88  هر دو یک روی سکه هستند و  آن سکه استکبار ستیزی و مقابله با آمریکا است.

امام جمعه مشهد افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و شکست نظامی آمریکا در ایران ، آمریکا دشمنی اش را از طریق ایجاد فتنه ادامه دادکه برجسته ترین آنها فتنه 88 بود.

آیت الله علم المهدی گفت: سران فتنه بعنوان کارگزاران آمریکا وارد خدمت و  کمک به آمریکا در خط براندازی انقلاب شدند.

وی با اشاره به اینکه خیلی از نخبگان و خواص در فتنه 88 سکوت کردند و بی تفاوت عمل کردند، ادامه داد:رسانه های غربی در روزهای فتنه هر روز رسما اعلام می کردندکه‌ ما ازفتنه گران حمایت می کنیم مگر خواص این صحبت ها را نمی شنیدند؟ چرا اعلام نکردند و موضع خود را معلوم نکردند ؟

آیت الله علم المهدی افزود: سران فتنه آنقدر مست قدرت بودند که‌ این مستی ، قدرت یابی برای آنها غفلت ایجاد کرد و فقط هدف آن ها رسیدن به قدرت بود و چیزی جز قدرت را نمی دیدند و کار را تا جایی رساندند که‌ کارگزار آمریکا در ایران شدند. 

امام جمعه مشهد تصریح کرد: رئیس قوه قضاییه اعلام کرده است که‌ پرونده فتنه 88 مفتوح است یعنی یک روزی که نظام اقتضا بداند فتنه گران باید مجازات شوند و تاوان خون افرادی که در این فتنه کشته شدند و اموال مردمی که خاکستر شد را باید در دادگاه بدهند.

 انتهای پیام/ ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.