آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی اسوه تلاش و مقاومت بود

امام جمعه زاهدان گفت: در هفته‌ای که گذشت انسانی را از دست دادیم که اسوه تلاش، مقاومت و از نسل مطهری‌ها و بهشتی‌ها بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، آیت‌الله  عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در مصلای قدس ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: 19 دی ماه را پشت سر گذاشتیم که مردم عزیز قم به حضور رهبر انقلاب شرف‌یاب شدند تا ایشان توصیه‌های لازم را متذکر شوند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: در قم اتفاقات زیادی رخ داد یکی از اتفاقات 19 دی بود که مردم قم شهید دادند و سختی‌های فراوان در راه انقلاب کشیدند به همین خاطر رهبر انقلاب هر ساله با مردم قم دیدار دارند.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: جوانان باید به رشد علمی تلاش و کوشش کنند به طوری که رهبر انقلاب فرمودند باید این رشد از رکود بیرون آید.

وی ادامه داد: از دانشگاه سیستان و بلوچستان تشکر می‌کنم که میزبان 300 محقق از سراسر کشور بود، این برای رشد و پیشرفت استان بسیار مؤثر است.

سلیمانی بیان کرد: در هفته‌ای که گذشت انسانی را از دست دادیم که اسوه تلاش، مقاومت و از نسل مطهری‌ها و بهشتی‌ها بود.

وی افزود: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی پیشتاز راه امام راحل بود، ایشان از آن دست مردانی بود که انگشت شمارند با شکنجه‌هایی که در رژیم طاغوت شد اما از راه امام دست بر نداشته و در مقابل استبداد از راه امام (ره) پا پس نکشید.

سلیمانی بیان کرد: اینها کسانی بودند که خدا را فریاد زدند ایشان همیشه از امیدواری حرف می‌زدند و دل همه مردم ایران را به قدرتمندی گرم می‌کردند، اقتدار و عظمت به ایران دادند و همیشه در خطبه‌های نماز جمعه حمایت از رهبری بود و سربلندی مردم ایران را بیان می‌کردند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از مبارزان بزرگ انقلاب در کنار رهبری و امام (ره) تا به امروز بود، گفت: این مرد بارها تا مرز مرگ پیش رفت و اموال خودش را به مبارزان می‌داد، بعد از انقلاب مسؤولیت‌های فراوانی داشت اما کوچک‌ترین اندوخته‌ای به سرمایه وی اضافه نشد.

امام جمعه زاهدان در ادامه حیات ایران اسلامی را وابسته با اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی فصل‌الخطاب است و اقتصاد مقاومتی باید در اقدام و عمل دیده شود.

سلیمانی بیان کرد: تکیه بر اقتصاد مقاومتی می‌تواند حلال مشکلات اقتصادی در ایران و رونق تولید ملی باشد و می‌تواند کشور را از بحران‌های مالی، اقتصادی و سیاسی نجات دهد و به عمران و آبادانی برساند.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.