حجت الاسلام تقوی:

زمینه ذهنی خوبی برای رسیدن به گزینه واحد در میان اصولگرایان وجود دارد

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز گفت: زمینه ذهنی خوبی برای رسیدن به گزینه واحد در میان اصولگرایان وجود دارد.

زمینه ذهنی خوبی برای رسیدن به گزینه واحد در میان اصولگرایان وجود داردبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام سیدرضا تقوی قائم مقام جامعه روحانیت مبارز عصر امروز در حاشیه ششمین گردهمایی جبهه یاران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران درباره اظهارات زریبافان که گفته بود برخی اصولگرایان انتخابات 94 را مهندسی کردند اظهار داشت: هر انتخاباتی مهندسی دارد، در میان اصولگرایان نقدهایی به گذشته هست که اشکالی ندارد، اشکالی ندارد اگر اختلاف سلیقه ای وجود داشته باشد.

وی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر روند ائتلاف اصولگرایان گفت: آنچه من اطلاع دارم با هدایت آیت الله موحدی کرمانی، دارد تلاش می شود که همه جریانات اصولگرایی به اجماع برسند.

وی در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه آیا نظر آیت الله مصباح درباره ائتلاف اصولگرایان احصا شده است گفت: آیت الله مصباح اعتقاد دارد که اصولگرایان باید به یک نفر برسند اما فعلا بستر به آن نقطه نرسیده است یعنی هیچ فردی مخالف اجماع اصولگرایان نیست اما اینکه از این ائتلاف چه کسی بیرون بیاید، نیاز به بحث بیشتری دارد.

تقوی در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه رسیدن اصولگرایان به گزینه واحد را تا چه اندازه محتمل می دانید گفت: زمینه ذهنی خوبی وجود دارد. با هر فردی که صحبت می شود بر این باور است که راهی جز وحدت و یکپارچگی وجود ندارد و نبایستی با کاندیداهای مختلف وارد انتخابات شد. 

تقوی درباره دعوت جامعه روحانیت از احزاب سیاسی اصولگرا برای انتخابات گفت: دارد برنامه ریزی می شود اما فعلا زمان آن مشخص نشده است. 

وی درباره جلسه جامعه روحانیت با جامعه مدرسین اظهار داشت: با آیت الله یزدی صحبت هایی بوده اما با جامعه مدرسین فعلا نه؛ رایزنی هایی دارد انجام میشود و جلسات هم شکل گرفته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار