هفته هشتم لیگ برتر هندبال آقایان؛

شکست نفت و گاز گچساران در خانه/کاشانی ها در یک قدمی صدر

هفته هشتم لیگ برتر هندبال آقایان کشور با انجام 5 دیدار به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته هشتم لیگ برتر هندبال آقایان کشور با انجام 5 دیدار در 5 شهر کشور روز جمعه سوم دی ماه پیگیری شد.

تیم هندبال شهرداری کاشان موفق شد در نخستین دیدار این هفته مقابل نیروی زمینی تهران به برتری برسد و خود را به صدر جدول نزدیک کنند. نیروی زمینی هم در این دیدار با قبول شکست با 6 امتیاز در جایگاه هشتم جدول باقی ماند.

تیم هندبال توسعه و عمران بافق یزد هم موفق شد در این هفته پس از مدت ها طعم پیروزی را بچشد آن ها با این پیروزی باز هم نتوانستند جایگاه خود در جدول را بهبود ببخشند اما موفق شدند هپکو اراک را در خانه شکست دهند.

هپکویی ها هم با این شکست نتوانستند اختلاف خود را با صدر جدول کمتر کنند.

صنعت مس کرمان هم در خانه با نتیجه ای نزدیک نوین قطره مهر مرودشت را شکست داد تا خود را به جایگاه پنجم جدول برساند. مرودشتی ها با وجود قبول شکست تنها یک امتیاز با مسی ها فاصله دارند.

مهم ترین بازی این هفته اما میان دو تیم صدرنشین نفت و گاز گچساران و سپاهان اصفهان بود. نفت و گازی ها که مدتی است در صدر جدول قرار دارند نتوانستند در خانه سپاهان را شکست دهند تا اختلاف امتیازشان با تیم دوم جدول یعنی شهرداری کاشان به یک امتیاز برسد. سپاهانی ها هم اگر چه در جدول رده بندی با تغیری مواجه نشدند اما اختلاف خود با صدر را به دو امتیاز رساندند. 

آخرین دیدار این هفته هم میان دو تیم شهرداری ارومیه و بیتا سبزوار بود که در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید تا دو تیم عملا تغییری در جدول را حس نکنند.


نتایج هفته هشتم لیگ برتر هندبال : 


شهرداري كاشان ٣٢ - نيروي زميني تهران ٢٨


‎توسعه و عمران بافق ٣٠ - هپکو اراک ٢٧


‎صنعت مس کرمان ٢٤ -نوين قطره مهر پارسه مرودشت ٢٣


‎نفت و گاز گچساران ٢٦ - فولاد مبارکه سپاهان ٢٨


‎بيتا سبزوار ٢٣ - شهرداری اروميه ٢٣



جدول رده بندی تا پایان هفته هشتم :



شکست نفت و گاز گچساران در خانه/ کاشانی ها در یک قدمی صدر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار