اردبیل؛

هنرنمایی کارتونیست‌های اردبیلی به مناسبت حماسه 9 دی

رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: هنرمندان کارتونیست اردبیلی به مناسبت سالروز حماسه 9 دی به هنرنمایی و تولید اثر می‌پردازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ امیر رجبی با اعلام این خبر افزود: ورک‌شاپ کاریکاتور حماسه 9 دی با همکاری سازمان بسیج هنرمندان و حوزه هنری استان اردبیل روز پنجشنبه 9 دی‌ماه از ساعت 9 تا 17 در نگارخانه نقش خیال حوزه هنری استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: ارتقای شناخت بصیرت، ارج نهادن به حضور مردم و تجلی آن در آثار هنری و ایجاد بستر مناسب برای تولید آثار فاخر هنری با موضوعات حماسه 9 دی، نفوذ فرهنگی، تقابل اسلام ناب و اسلام آمریکایی و جنگ نرم، از جمله اهداف برگزاری این ورک‌شاپ به شمار می‌رود.

رجبی افزود: هنرمندان در این کارگاه ضمن بحث و تبادل نظر درباره موضوع، به خلق آثاری با مضامین این ورک‌شاپ می‌پردازند که در نهایت آثار برتر به داوری اساتید مدعو انتخاب و به 5 اثر منتخب جوایزی اهدا می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: این ورک‌شاپ روز پنجشنبه 9 دی‌ماه 1395 از ساعت 9 تا 17 برگزار می‌شود و علاقمندان برای ثبت‌نام می‌توانند حداکثر تا تاریخ 6 دی‌ماه، نام و نام خانوادگی، شماره تماس، نمونه اثر و رزومه هنری خود را به حوزه هنری استان اردبیل تحویل و یا با شماره تلفن 2-33629191 داخلی 106 واحد هنرهای تجسمی تماس حاصل نمایند.

رجبی اظهار داشت: هیات داوری پس از بررسی نمونه آثار و رزومه‌های رسیده، 20 نفر از هنرمندان منتخب را برای حضور در ورک‌شاپ، روز 7 د‌یماه معرفی می‌کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.