آل نعمه: می توانستیم بازی را با تساوی تمام کنیم/ حق ما باخت نبود

مدافع تیم نفت تهران گفت: تیم تراکتورسازی روی ضد حمله به ما دو گل زد اما ما می توانستیم بازی را با تساوی تمام کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد آل‌نعمه درباره شکست امروز نفت مقابل تراکتورسازی بیان کرد: ابتدا به بازیکنانمان خسته نباشید می‌گویم. ما در نیمه دوم سنگ تمام گذاشتیم اما توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد. به هر حال زیبایی فوتبال به همین مسائل است. تیم تراکتورسازی روی ضد حمله به ما دو گل زد و به آنها تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم ما می‌توانستیم  این بازی را با تساوی تمام کنیم.

وی ادامه داد: ما خوب بازی کردیم و درنیمه دوم با برنامه وارد زمین شدیم و حتی موقعیت هایی را هم به دست آوردیم. تیم ما پنالتی را از دست داد و حق ما باخت نبود.

آل نعمه در مورد گل نخست تراکتورسازی و اینکه این توپ از خط دروازه رد شد یا خیر، عنوان کرد: بله، توپ از خط رد شد. خود من از نزدیک این صحنه را دیدم وشاهد بودم که گل تیم تراکتورسازی درست بود. شاید دیگر بازیکنان اعتراض داشتند به این دلیل بود که صحنه را ندیدند اما من نزدیک‌ترین بازیکن به صحنه بودم و دیدم که گل تراکتورسازی صحیح بود.

مدافع تیم نفت در پایان در خصوص عملکرد تیمش در نیم فصل خاطر نشان کرد: در مورد تیم خودمان باید بگویم که ما نیم‌فصل خوبی را سپری کردیم و تا اینجا امتیازهای خوبی بدست آوردیم. امسال لیگ خوبی داریم چراکه تیم ها با یک باخت مکانشان در جدول عوض می‌شود و حتی با یک برد یک تیم چند پله صعود می‌کند. به اعتقاد من امسال تیم بهتری داریم و امیدوارم در نیم فصل دوم همین عملکرد را ادامه دهیم تا حداقل سهمیه آسیا را بگیریم.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار