همکاری خوش یمن آجرلو و قلعه‌نویی برای تراکتورسازان

شاگردان قلعه‌نویی در کسب قهرمانی نیم فصل لیگ شانزدهم ناکام بودند اما آن‌ها به عنوان بهترین نایب قهرمان نیم فصل در ادوار لیگ برتر شناخته شدند.

همکاری خوش یمن آجرلو و قلعه‌نویی  برای تراکتورسازانبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال تراکتورسازی چند مرتبه در طول نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال در صدر جدول قرار گرفت اما در نهایت از کورس قهرمانی با سرخپوشان پایتخت عقب ماند و با 30 امتیاز نایب قهرمان نیم فصل اول شد.

تیم تراکتورسازی فصل شانزدهم را با مدیریت مصطفی آجرلو آغاز کرد. آجرلو یک بار قهرمانی در لیگ برتر را با تیم پاس تجربه کرده بود و امسال به تراکتورسازی آمد تا با این تیم طعم قهرمانی لیگ برتر را بچشد.

مدیر عامل تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات تمام بازیکنان مد نظر قلعه‌نویی را جذب کرد و تیمی قدرتمند روانه مسابقات لیگ شانزدهم کرد.

امیر قلعه‌نویی بدون جار و جنجال و چراغ خاموش تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه را در فصل نقل و انتقالات جذب کرد تا تیم تراکتورسازی را برای نخستین بار قهرمان لیگ برتر کند.

میانگین سنی بالای بازیکنان تراکتورسازی یکی از نقاط ضعف این تیم در لیگ نیم فصل اول شانزدهم بود که تصاحب بهترین خط حمله لیگ برتر تا حدودی این نقطه ضعف را پوشش داد.

مصدومیت چند بازیکن اصلی تراکتورسازی از جمله محسن بنگر و سینا عشوری مشکلاتی برای قلعه‌نویی در خط دفاع و هافبک ایجاد کرد.به هر حال سرخپوشان تبریزی در ورزشگاه اختصاصی با ظرفیت 3 هزار تماشاگر به میدان رفتند.

ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی آمادگی میزبانی از بازی‌های بزرگ را نداشت و دیدار با پرسپولیس حواشی زیادی برای این تیم تبریزی به وجود آورد.

به هرحال تراکتورسازان امیدوارند که ورزشگاه یادگار امام تبریز تا پایان تعطیلات لیگ برتر آماده شود و در نیم فصل دوم با حمایت هواداران پرشور خود برابر حریفشان صف‌ آرایی کنند.

سرخپوشان تبریزی برای اینکه همچنان در کورس قهرمانی با پرسپولیسی‌ها باشند نیاز به تقویت در فصل نقل و انتقلات زمستانی دارند.

حضور نورالهی و عالیشاه برای گذراندن خدمت سربازی در تیم تراکتورسازی قطعی شده و موضوع تمدید قرارداد سروش رفیعی تنها دغدغه اصلی قلعه‌نویی در فصل نقل و انتقالات است.

به هر حال باید دید آجرلو مدیر عامل تراکتورسازی می‌تواند رضایت رفیعی را برای ماند در این تیم جلب کند یا نه!

برای بررسی عملکرد تیم تراکتورسازی تبریز در نیم فصل اول لیگ شانزدهم نظر کارشناس فوتبال را جویا شدیم ؛

*عملکرد تراکتورسازی در نیم فصل اول رضایت‌ بخش بود

کاظم محمودی کارشناس فوتبال گفت: عملکرد تراکتورسازی در نیم فصل اول رضایت‌بخش بود. آجرلو مدیر عامل تراکتورسازی توانست بر اساس تفکرات قهرمانی قلعه‌نویی، بازیکنان شاخصی را جذب کند.

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال مسئولین و هواداران تیم تراکتورسازی از نتایج تیم رضایت دارند و امیدوارند امسال این تیم تبریزی حداقل قهرمانی در یکی از دو لیگ برتر و جام حذفی را بدست آورد.

محمودی تصریح کرد: تراکتورسازی به علت مصدومیت بنگر و عشوری در خطوط دفاع و هافبک مشکلاتی داشت که بازیکنان جایگزین توانستند به خوبی نقاط ضعف تراکتورسازی را پوشش بدهند.

کارشناس فوتبال درباره میانگین سنی بالای خط حمله تراکتورسازی گفت: با توجه به اینکه تراکتورسازی صاحب بهترین خط حمله لیگ شده است، بر این اساس مهاجمان این تیم عملکرد قابل دفاعی داشتند و امکان ایراد گرفتن از آن ها وجود ندارد.

وی در ادامه عنوان کرد: ادینیو، حاتمی و ابراهیمی سه مهاجم گلزن تراکتورسازی هستند که اگر از سوی هافبک‌ها به خوبی تغذیه شوند در آن صورت عملکرد بهتری در خط حمله خواهند داشت.

محمودی درباره ارزیابی‌اش از بازیکنان مورد نیاز تراکتورسازی در نیم فصل دوم گفت: نورالهی و عالیشاه به خوبی می‌توانند نقاط ضعف تراکتورسازی در خط میانی را پوشش بدهند. همچنین تراکتورسازی نیاز به یک دروازه‌بان مطمئن دارد تا در کنار اخباری بتواند از دروازه تراکتورسازی حراست کند.

کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم تراکتورسازی با مدیریت آجرلو بتواند حداقل یکی از دو جام قهرمانی را کسب کند تا دل هواداران خود ر ا شاد کند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۳:۱۱ ۰۶ دی ۱۳۹۵
امیرخان دمت گرم تو هر تیم میره سه یا چهاربار قهرمانی داره چه سریه تو استقلال نمیشه یا نمیذارن یا نمیدانم ولی احسن هم تراکتور ومدیرعاملش وبازیکنانش وهوادارانش که با ادب وجنبه دارن وهم باخت وهم برد را .افسوس استقلال قدر امیر را نمیداند.نمیدانیم .سئوال است برای هواداران استقلال .
آخرین اخبار