معاون اسبق استاندار دبير كل اتاق بازرگانی اروميه شد + تصاویر

ابراهيم حق جو معاون اسبق استاندار دبير كل اتاق بازرگانی اروميه شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛در مراسم ويژه اي كه با حضور رئيس و تعدادي از اعضاي هيات رئيسه و كاركنان اتاق برگزار شد از خدمات و تلاش هاي رضا آذين فر دبير كل سابق در طول 18 سال فعاليت تقدير ويژه به عمل آمد و  ابراهيم حق جو ؛ يكي از مديران با سابقه استاني و بعد از 30 و اندي سال فعاليت را به عنوان دبیر کل جدید اتاق ارومیه معرفي كردند.

 در ابتدای این مراسم حسن انتظار رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه ضمن تشکر از زحمات 18 ساله رضا آذین فر، دبیر کل اسبق اتاق ارومیه اظهار داشت : از این پس ابراهیم حق جو، بعنوان دبیرکل جدید اتاق ارومیه منصوب می گردد.

در ادامه این جلسه رضا آذین فر دبیر کل سابق اتاق ارومیه ضمن تبریک به دبیر کل جدید آرزوی موفقیت برای تمامی همکاران را خواستار شد.

صمد پور سلطانی،نایب رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه نیز با تشکر از زحمات رضا آذین فر، آرزوی موفقیت و سربلندی را برای وي خواستار شد.

در ادامه این جلسه ابراهیم حق جو دبیر کل جدید اتاق ارومیه ضمن آرزوی توفیق برای رضا آذین فر اظهار داشت : در خصوص بحث سرمایه اجتماعی ، اندازه گیری سرمایه اجتماعی با سه شاخص اندازه گیری اعتماد،مشارکت و همیاری می باشد.در هر کشور و یا هر مجموعه ای هر شاخصی در سطح بالاتری باشد آن شاخص به عنوان شاخص توسعه یافتگی آن مجموعه تلقی می شود.

وی افزود : این شاخص می تواند بین دو نفر یا برای خانواده یا برای یک مجموعه یا یک سازمان مورد استفاده قرار بگیرد و بهره وری آن مجموعه را بالا ببرد لذا ما به عنوان عضوی از این سازمان بایستی توجه ویژه ای به این سه شاخص داشته باشیم تا بتوانیم بهره وری این سازمان را بالا ببریم.

در انتهای این مراسم با تقدیم لوح تقدیر از طرف اتاق ارومیه از زحمات رضا آذین فر تقدیر و تشکر گردید و ابراهيم حق جو رسما به عنوان دبير كل اتاق اروميه منصوب شد.

http://urmiaccim.com/Portals/0/EasyGalleryImages/1/2160/photo_2016-12-24_14-42-26.jpg

http://urmiaccim.com/Portals/0/EasyGalleryImages/1/2160/photo_2016-12-24_14-42-23.jpg

http://urmiaccim.com/Portals/0/EasyGalleryImages/1/2160/photo_2016-12-24_14-42-10.jpg

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.