وزنه بردار فوق سنگین ایران: از فروردین شروع می کنم

بهادر مولایی وزنه بردار فوق سنگین ایران،گفت: با توجه به مصدومیتی که دارم به طور حتم به رقابت های قهرمانی آسیا و کشورهای اسلامی نمی رسم.

وزنه بردار فوق سنگین ایران: از فروردین شروع می کنمبهادر مولایی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبر نگاران جوان افزود: بعد از تصادف سخت و مصدومیتی که با آن مواجه شدم با درمان های انجام شده اکنون شرایط خوبی دارم و کار بدنسازی را آغاز کرده ام و امیدوارم بتوانم از فروردین ماه نیز کار با وزنه را شروع کنم.

وی اظهار داشت: بعد از عمل جراحی، بخشی از اعصاب پایم هنوز بهبود نیافته که بعد از ترمیم این بخش، تمرینات با وزنه را برای کسب آمادگی آغاز خواهم کرد.

دارنده مدال نقره پیکارهای قهرمانی سال 2013 جهان ادامه داد: با شرایط فعلی به طور حتم در پیکارهای قهرمانی آسیا و بازی های کشورهای اسلامی در باکو نمی رسم اما سعی دارم بعد از بهبودی کامل، تمرینات خود را با انگیزه بیشتری برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان آغاز کنم.

وی ادامه داد: تلاش می کنم بعد از بهبودی کامل، رکوردهایم را افزایش دهم و به احتمال فراوان دو ماه بعد از فروردین (خرداد سال 96) به اردوی تیم ملی دعوت خواهم شد.

مولایی درخصوص کادر جوان تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان نیز اظهار داشت: با وحید ربیعی سابقه کار کردن ندارم اما او در تیم جوانان ایران قهرمان رقابت های آسیایی و جهانی شده و نشان داده که مربی خوبی است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار