استقلال نقد و اقساط با شاکیان بین المللی تسویه کرد

باشگاه استقلال تهران با 4 بازیکن شاکی از کشور های مختلف در مورد پرداخت بدهی به توافق رسید.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  طبق اطلاع ما از منابع آگاه باشگاه استقلال بابت حضور بازیکنان خارجی از جمله لیام ردی، ساموئل، هلمکه و عادل شیحی مبلغ 667 هزار دلار بدهکار بوده است.
 طلب بازیکنان خارجی به شرح ذیل بوده است:
1-عادل شیحی:47 هزار دلار(نقدی تسویه می شود)
2-ساموئل:350 هزار دلار(از طلب باشگاه استقلال در فیفا کسر می شود)
3-هلمکه:180 هزار دلار(از طلب باشگاه استقلال در فیفا کسر می شود)
4-لیام ردی:90 هزار دلار(از طلب باشگاه استقلال در فیفا کسر می شود)

 باشگاه استقلال در این باره طی مذاکرات و نامه نگاری با فیفا، طلب 380 هزار دلاری باشگاه استقلال از فیفا را که به دلیل حضور بازیکنان ملی پوش این تیم در جام جهانی 2014 بوده است و این مبلغ از بدهی استقلال کسر خواهد شد و این در صورتی است که پول عادل شیحی را استقلال خودش پرداخت خواهد کرد و از بدهی 620 هزار دلاری 380 دلار کسر می شود و مابقی آن که 240 هزار دلار می باشد به صورت تقسیطی واریز می شود تا پرونده این 4 خارجی در فیفا بسته شود.
در این باره توفیقی تسویه حساب باشگاه استقلال را تایید کرد اما در مورد آمار و ارقام بدهی ،طلب و همچنین نوع پرداخت اظهار بی اطلاعی کرد.

پندار توفیقی در گفتگو با خبرنگار فوتبال  فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی فصول گذشته باشگاه استقلال اظهارداشت :با توجه به هماهنگی های صورت گرفته توانسته ایم در طول سه فصل اخیر  مطالبات 8 بازیکن خارجی که قراردادشان با استقلالی ها منعقد شده بود را پرداخت کنیم. در حال حاضر نیز برای پرداخت مطالبات 4 بازیکن دیگراز جمله ساموئل، لیام ردی، هلمکه، عادل شیحی اقدامات لازم صورت گرفته و توافق کردیم تا مطالبات پرداخت شود و به نوعی پرونده این بازیکنان را می توان بسته دانست.

وی ادامه :تنها پرداخت مطالبات پروپیچ می ماند که ما برای این بازیکن مستنداتی داریم که بدون اطلاع باشگاه در تمرینات شرکت نکرده است و هم اکنون در حال مذاکره هستیم و به دلیل غیبت غیر موجه از او به فیفا شکایت کرده ایم.

دبیر هیات مدیره باشگاه استقلال درباره پرداخت مطالبات و کادر فنی اظهار داشت :تا به اینجای فصل چیزی حدود 40 درصد مطالبات اعضای تیم پرداخت شده و با توجه به هماهنگی هایی که مسئولان باشگاه انجام دادند در نظر داریم تا هفته آینده این میزان پرداختی را به نصف یعنی 50 درصد برسانیم.
 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار