اردبیل؛

حضورگسترده مردم در حماسه 9 دی آتش فتنه را خاموش کرد

فرماندار شهرستان کوثر گفت: حماسه 9 دی باید به‌خوبی در سطح شهرستان گرامی داشته شود و مردم و مسئولان در این روز بزرگ و تاریخی حضور باشکوهی داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علیرضا علیپور در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه ۹ دی این شهرستان با بیان اینکه حضور گسترده مردم در حماسه 9 دی آتش فتنه را خاموش کرد، افزود: حماسه 9 دی باید به‌خوبی در سطح شهرستان گرامی داشته شود و مردم و مسئولان در این روز بزرگ و تاریخی حضور باشکوهی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی وحدت و همدلی خود را در دفاع از ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تاریخ ثبت کردند افزود: در روز تاریخی نهم دی ماه سال 88 ملت ایران اسلامی با حماسه ای دیگر دشمنان را مأیوس و نا امید ساخت.

فرمانده سپاه ناحیه کوثر نیز در این جلسه گفت: طبق تمهیدات اتخاذ شده، مراسم حماسه 9 دی امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در شهرستان کوثر برگزار می شود که انتظار می رود مردم و دیگر مسئولان ادارات و نهادها از برنامه های این روز تاریخی استقبال باشکوهی داشته باشند.

سرهنگ بیژن راعی به تشریح برنامه‌ها در تجمع بزرگ 9 دی ماه اشاره کرد و گفت: از جمله اقدامات صورت گرفته برای این روز حماسه ساز، اجرای برنامه های متعدد، فضا سازی، نصب بنر و ارسال پیامک‌های سخنان رهبر معظم انقلاب در سطح شهر، عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهدای شهر و تجمع مردم ساعت 10 صبح روز 9 دی‌ماه در مسجدجامع، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین تمجید، پخش کلیپ، قرائت مقاله، اجرای سرود و... است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.