نکیسا:

فردا تکلیفم با سیاه‌جامگان مشخص می‌شود/به هیچ عنوان دنبال پول نیستم

دروازه سابق تیم فوتبال ایران گفت: امشب به مشهد می‌روم و نشستی را با مسئولان باشگاه سیاه جامگان خواهم داشت تا وضعیتم برای پیوستن به این تیم مشخص شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،بعد از انتخاب خداداد عزیزی به عنوان سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان و حضور مهدی هاشمی نسب به عنوان سرپرست، حالا صحبت از حضور نیما نکیسا در این تیم مطرح شده است.

برهمین اساس برای صحت و سقم این موضوع با نیما نکیسا تماس گرفتیم که وی به خبرنگار ما گفت: هنوز با مسئولان سیاه‌جامگان قراردادی امضا نکرده‌ام، امشب به مشهد می‌روم و نشستی را با مسئولان این باشگاه خواهم داشت اگر مشکلی پیش نیاید تا فردا مشخص می شود که آیا می توانم در تیم سیاه جامگان فعالیت کنم یا خیر.

 وی در پاسخ به این سوال که قرار است در چه سمتی فعالیت کند، گفت: آن‌طور که با من صحبت شده به‌ عنوان مدیر تیم قرار است فعالیت کنم. البته باید بگویم به هیچ عنوان به دنبال پست و مقام نیستم و تنها به موفقیت سیاه جامگان فکر می کنم.

نکیسا در خصوص اینکه عزیزی به عنوان سرمربی انتخاب شده است، گفت: طبق صحبتی که با من شده، قرار است در همان پستی که قبلاً خداداد عزیزی مشغول فعالیت بود، کار کنم البته همان‌طور که گفتم امشب مذاکرات نهایی را با مسئولان این باشگاه انجام خواهم داد.

دروازه بان اسبق پرسپولیس با اشاره به اینکه حضورش در سیاه جامگان به مباحث مالی مربوط نمی شود،افزود: به هیچ عنوان برای من پول مهم نیست.

نکیسا در پایان در پاسخ به این سوال که چقدر به حضور در تیم سیاه جامگان امیدوار است،تصریح کرد: همان که خداداد تصمیم دارد از من به عنوان کادر فنی تیمش استفاده کند برای من یک دنیا ارزش دارد، اگر قسمت بود برای موفقیت این تیم در نیم فصل دوم هر کاری از دستم بر بیاید دریغ نخواهم کرد، در صورتی که به توافق نرسم برای خداداد و تیم سیاه جامگان در ادامه فصل آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار