سمنان;

جریمه نانوایی های متخلف در استان سمنان

در بازرسی هایی صورت گرفته از نانوایی ها ، متخلفان این صنف کاری جریمه می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی یحیایی رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انجام 10 هزار و 131 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان سمنان طی نه ماه گذشته در سال جاری خبر داد.

وی افزود: از این تعداد بازرسی صورت گرفته، 507 فقره پرونده تخلف با عناوین کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، بی نظمی در ساعات کاری و غیره تشکیل شده است.

وی ارزش ریالی این تعداد پرونده را بالغ بر 443 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این پرونده ها جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در ادامه اظهار داشت: این بازرسی ها با هدف نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان های تولیدی در استان توسط 12 بازرس و کارشناس واحد آرد و نان این سازمان انجام می گیرد و با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نمی نمایند و نان های بی کیفیت به مردم عرضه می نمایند به شدت برخورد می شود.

 یحیایی ضمن تقدیر از زحمات دستگاه های اجرایی عضو کارگروه آرد و نان خاطر نشان کرد: هم استانی های عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق سامانه تلفن 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش دهند.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.