مهدیشهر;

بصیرت مردم حماسه 9 دی را رقم زد

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: روز ۹دی، همه کشور با عزت و هوشیاری به میدان آمده و معرکه ای که کانون آن فتنه و فتنه‌گر بود را پایان دادند.

بصیرت مردم حماسه 9 دی را رقم زدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهدیشهر ، علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در اجتماع بزرگ علمداران بصیرت مهدیشهر گفت: باید زوایای مختلف حماسه ۹ دی برای آحاد جامعه به خصوص جوانان و نسل های آتی بیشتر بازگو شود حتی با همت مدیران آموزش و پرورش این واقعه بزرگ می تواند به کتاب درسی نیز راه پیداکند چرا که حرکت عظیم مردمی در دفاع از ولایت فقیه محسوب می شد.

وی با ذکر حدیثی از پیامبر(ص)، افزود: فلسفه ۹دی که ما امروز بر نشر آن تاکید داریم می تواند در همین حدیث خلاصه شود چرا که آن حضرت به پاسداری از دین خدا تاکید فراوان دارد لیکن نباید غفلت کرد چرا که غفلت کار مومنان نیست.

جانشین سازمان بسیج مستضعفان درباره ویژگی ۹دی، گفت: ویژگی بارز آن در سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که فرمودند انقلابی و غیرانقلابی باید وارد میدان شوند و این اتحاد حماسه ای بی‌نظیر و بی‌بدیل را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد از این رو است که می گوییم ۹دی باید به عنوان روز پاسداری و مراقبت از اسلام و ولایت فقیه برای نسل‌های جوان و آیندگان تعلیم داده شود.

فضلی همچنین با بیان اینکه حماسه ۹دی وجوه مختلفی داشت که ما معتقدیم تمام این زوایا باید دیده شود تا در برابر دشمنان غفلت نکنیم، اظهار داشت: امروز دشمن فتنه انگیزی های مختلفی را برای اسلام طراحی کرده که باید درباره آن ها هوشیار بود و این ویژگی افراد اهل بصیرت است.

وی با بیان اینکه حماسه ۹دی یوم‌الله است، افزود: در انقلاب اسلامی باید امت از این حماسه پاسداری کنند و امروز در همه شهرها اجتماعات بزرگی را شاهد هستیم که در سطوح مختلف و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود و در استان سمنان نیز این ویژه برنامه ها به خوبی صورت می پذیرد.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.