همدان؛

مهر تندرستی در همدان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از اجرای طرح مهر تندرستی به مدت ۱۰ روز در استان خبرداد.

مهر تندرستی در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: طرح مهر تندرستی از دیروز در پایگاه های استان همدان آغاز شده و به مدت 10 روز ادامه می یابد.

وی افزود: این طرح در راستای اجرای نیات واقفان خیراندیش برای کمک به افراد نیازمند و بیماران بی بضاعت به جهت خدمات درمانی اجرا می شود.

وی همچنین از اجرای طرح مهر تندرستی در شهرستان های ملایر، اسدآباد، همدان و کبودراهنگ که موقوفه های درمانی دارند خبرداد و تصریح کرد: در این طرح براساس نیت‌های واقفان خیراندیش خدمات رایگان به افراد نیازمند توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص در موقوفه های درمانی انجام می‌گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان اظهار داشت: باید فرهنگ خیرخواهی و ازخودگذشتگی را در جامعه در همه حوزه‌ها ترویج دهیم به ویژه با اجرای این طرح در سطح استان بسیاری از خیرین و مردم با آثار و برکات وقف در حزوه بهداشت و درمان آشنا می شوند.

حجت الاسلام کاروند با بیان اینکه موقوفه بهاءالملک همدان و بکایی در اسدآباد به درمان رایگان بیماران صعب‌العلاج می‌پردازد، خاطرنشان کرد: درمانگاه موقوفه بهاءالملک همدان آمادگی پرداخت هزینه درمانی بیماران صعب‌العلاج 32 روستا به صورت رایگان را دارد.

وی با تأکید بر اینکه اوقاف و امور خیریه استان تلاش دارد تا با بهترین کیفیت ممکن طرح مهر تندرستی را اجرا کند، بیان کرد: سلامتی جسم موجب سلامتی روح می‌شود و وقتی سلامت روح و جسم ایجاد شود، جامعه سالم رشد پیدا می‌کند.

گفتنی است:‌ دریافت کنندگان خدمات در طرح مهر تندرستی با عنایت به وقفنامه و نیت واقف و پس از آن به ترتیب اولویت عبارتند از: بیماران سرطانی، بیماران خاص و صعب العلاج و بیماران مستمند، ایتام، بی سرپرستان، مددجویان اجتماعی، دانشجویان و طلاب علوم دینی، اصحاب بقاع متبرکه و سایر اقشار نیازمند جامعه هستند.

انتهای پیام/ ش



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.