یاسوج؛

اجرای طرح آسان سازی یک در مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از اجرای آزمایشی طرح آسان آموزی یک در استان خبر داد

 به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ هادی زارع گفت: طرح آسان آموزی یک با هدف آموزش آسان با زبان ساده و راحت و محتواهای تولیدی ساده و روان در شهرستان بویراحمد به صورت آزمایشی اجرا شد.

وی عنوان کرد: به منظور نقد و بررسی محتوای اعتبار بخشی کتاب‌های طرح آسان آموزی یک کارگاه 3 روزه با حضور مدرسان کشوری و کار‌شناسان سواد آموزی استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان دنا برگزار شد.

زارع‌پور ابراز کرد: پنج نشست کارگروه واگذاری آموزش و پرورش استان به منظور تعیین سیاست‌ها و نحوه فعالیت‌های برون سپاری سواد آموزی در سال 95 برگزار کردیم که در مجموع نتایج خوبی داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: از ابتدای امسال تاکنون 30 نشست شورای پشتیبانی سواد آموزی در استان، شهرستان‌ها و بخش‌ها به موقع برگزار شده که در این زمینه در بین 32 استان کشور رتبه پنجم را کسب کردیم.

زارع‌پور تصریح کرد: هرساله سازمان نهضت سواد آموزی در 17 شاخص ادارات استان‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهد که کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب رتبه بسیار خوب و قابل تقدیر در بین سایر استان‌ها شد.

وی از انعقاد تفاهم نامه با شبکه استانی دنا خبر داد و گفت: طبق این تفاهم نامه صداو سیمای مرکز استان نسبت به پخش یک هزار و 300 دقیقه برنامه رادیویی و 270 دقیقه برنامه تلویزیونی با هدف ترویج و توسعه سواد آموزی اقدام کرد.


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.