مشهد؛

تمدید مهلت ارسال مقالات به نخستین کنگره تاریخ معماری

دبیر اجرایی نخستین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی خراسان رضوی از تمدید مهلت ارسال مقالات خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود طغرایی گفت: محققان و پژوهشگران تاریخ معماری و شهرسازی تا ۲۰ دی ماه مهلت دارند تا مقالات خود را به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.
وی با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار کنگره های استانی چهارمین کنگره ملی تاریخ معماری و شهرسازی به صورت همزمان در۳۱ استان برگزار می شود افزود: خراسان رضوی در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه در موزه بزرگ خراسان میزبان محققان، پژوهشگران و علاقمندان به تاریخ معماری و شهرسازی است.
طغرایی گفت: مقالات ارسال شده به دبیرخانه کنگره پس از ارزیابی و بررسی های اعضای کمیته علمی درقالب سخنرانی، مقاله و پوستر در کنگره ارایه می شود.
وی با اشاره به محورهای اصلی همایش گفت: مقالات در هشت محور، "حوزه های فرهنگی ، طبیعی شهرها و روستاهای تاریخی"، "منظر فرهنگی و منظر شهری تاریخی"، "سازه در تاریخ معماری و شهرسازی"، "باستان شناسی، معماری و شهرسازی"، "میراث معماری و شهرسازی مدرن"، "میراث آب و کشاورزی"، "میراث فرهنگی ناملموس"و "راه های فرهنگی و عناصر وابسته" ارایه می شود.
به گفته دبیر اجرایی نخستین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی خراسان رضوی پژوهشگران، محققان، اساتید دانشگاه ها، دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی می توانند برای ثبت نام و ارسال خلاصه و اصل مقالات خود به سامانه کنگره به نشانی   "http:// www.razavi.chaui.ir  مراجعه کنند.
برپایی نمایشگاه های تخصصی، پنل های علمی و کارگاه های آموزشی از دیگر برنامه های جانبی نخستین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی خراسان رضوی است.
انتهای پیام//ی.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار