ورود موضوع 9 دی در کتاب های درسی تاثیر گذار است

فرمانده بسیج فرهنگیان حوزه ستادی از اهمیت ورود حادثه 9 دی ماه در کتاب های درسی خبر داد.

حسین هژبری فرمانده بسیج فرهنگیان حوزه ستادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: نهم دی ماه یکی از اتفاقات قابل توجه جمهوری اسلامی ایران است که گاهی در کنار ۲۲بهمن مطرح می شود و مردم برای حفظ انقلاب اسلامی که میراث شهدا است، پشت ولایت فقیه قرار گرفتند. 

وی ادامه داد: مردم برای دفع خطر به صحنه آمدند و کاری که باید می کردند را انجام دادند که آن حماسه خلق شد و عملا فتنه نابود شد و طبیعتا این حماسه به دلیل ورود مردم به صحنه برای دفع فتنه فراموش نخواهد شد. 

فرمانده بسیج فرهنگیان حوزه ستادی تاکید کرد: یکی از راه های تاثیر گذار فرهنگی _تربیتی ورود این موضوع در کتاب های درسی است که متاسفانه نقش کمرنگی دارد و انتظار می رود که با همکاری ارگان های مختلف و مطرح شدن این موضوع توسط شورای سازمان پژوهش و شورای عالی آموزش و پرورش  اتفاق ۹دی ماه به کتاب های درسی ورود پیدا کند. 

هژبری بیان کرد: در حقیقت ورود این موضوع در کتاب های درسی تنها راه تاثیرگذار نیست، اما می تواند یکی از راه های آموزش باشد زیرا این مساله جز موضوعاتی است که به تاریخ انقلاب اسلامی وارد شده است و باید طی یک دوره تحصیلی در قالب کتاب های درسی قرار بگیرد زیرا این حماسه حافظ کلیت نظام جمهوری اسلامی بوده است. 

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار