سمنان؛

اهدای کمک هزینه به بخش مسکن استان

در مجموع بیش از ۳۰۰میلیارد تومان در قالب ۳۰ هزار واحد مسکونی ساخته‌شده به همت انجمن به خانواده‌های نیازمند اعطا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ رئیس انجمن خیرین مسکن‌ساز ایران در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی دفتر وی ضمن تاکید بر اینکه کمک های بلاعوض بخش مسکن به محرومان جامعه با حمایت خیران مسکن ساز صورت گرفته، گفت: این کمک ها که در مجموع بیش از ۳۰۰میلیارد تومان هستند در قالب ۳۰ هزار واحد مسکونی ساخته‌شده به همت این انجمن به خانواده‌های نیازمند اعطا شده است.

کیومرث سلگی افزود: نگاه انجمن خیران مسکن ساز ایران به مقوله مسکن فراتر از صرف اهدای کمک های مالی است لذا این انجمن مردمی به دنبال توانمند سازی قشر آسیب پذیر جامعه است که از داشتن نعمت خانه بی بهره هستند و در این راه خوشبختانه توانسته ایم کمک های خوب مردمی را نیز جذب کنیم.

وی درباره اولویت های وضع شده برای پرداخت کمک به افراد محروم جامعه از نعمت خانه، اظهارداشت: این انجمن در بخش های مختلفی فعالیت می کند که در هر بخش اولویت هایی نیز وجود دارد که برای مثال ما در سال جاری و آتی به دنبال این هستیم تا ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی خیرساز را برای خانواده‌های دارای دو معلول ساخته و تحویل دهیم که امیدواریم بتوانیم با کمک های مردمی این مهم را میسر کنیم.

سلگی تصریح کرد: از سال گذشته عملیات ساخت قریب به سه هزار واحد مسکونی در کشور و از جمله در چند ناحیه استان سمنان آغاز شده که تا کنون یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در ۲۱ شهر و ۱۹ روستا به جامعه هدف نیازمندان اعم از خانواده های دارای معلول و یا نیازمند بی سرپناه واگذار شده که در این راه نیز کمک های خیران بسیار تاثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.