دامغان؛

مشارکت خیران درساخت و تجهیز مدارس دامغان

دامغان دارای ۴۵ خیر مدرسه ساز است که تاکنون 25میلیارد ریال در ساخت و تجهیز مدارس دامغان مشارکت داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان ؛ رئیس شورای آموزش و پرورش دامغان در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش دامغان به میزبانی تالارهمایش های اداره بهزییستی این شهرستان گفت: دامغان دارای ۴۵ خیر مدرسه ساز است که با همت بالا توانستند خدمات شایانی به عنوان باقیات و صالحات از خود به یادگار بگذارند.
علی اصغر مجد مشارکت مالی در ساخت ۵۷ کلاس درس با آموزش و پرورش رای یکی دیگر از اقدامات و فعالیت های ارزنده و ماندگار خیران این شهرستان ذکر کرد.
وی  با اشاره به اینکه ۹۸ درصد از مردم شهرستان باسواد هستند، اظهار داشت: مدیریت آموزش و پرورش دامغان در طی سه سال گذشته تاکنون ۴۵۰ نفر از افراد بی سواد این شهرستان را با اجرای طرح ها و برنامه های فرهنگی باسواد کرده است.
مجد تصریح کرد: امیدواریم با با سواد شدن دو درصد باقیمانده افراد بی سواد دامغان در آینده نزدیک جشن محو بی سوادی را در این شهرستان برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه در شهرستان دامغان ۱۰۰ فضای آموزشی وجو دارد، افزود: ۱۳ هزار دانش آموز با یک هزار ۲۰۰ کادر اجرایی اعم از مدیر، آموزگار و دبیر در این تعداد فضای آموزشی مشغول به تحصیل هستند.
انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.