اکرمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مردم در 9 دی، نارواهاى ٨ ماهه را شستشو دادند

رييس شوراى فرهنگى نهاد رياست جمهورى گفت: مردم 9 دی براى پاسخگويى به اهانتهاى ناروا به امام حسين و عاشورا به صحنه آمدند.

مردم در 9 دی، نارواهاى ٨ ماهه را شستشو دادندسيد رضا اكرمى رييس شوراى فرهنگى نهاد رياست جمهورى در گفت و گو با خبرنگار دولت گروه سياسى باشگاه خبرنگاران جوان به مناسبت فرارسيدن یوم الله نهم دى ماه درباره مهمترين عامل شكل گيرى اين حماسه اظهار داشت: در سال ٨٨ شاهد صحنه ها و رويدادهاى متفاوت و سنگين بوديم.

وى افزود: انتخابات پرشور و شوقى در سال ٨٨ برگزار شد به طورى كه براى اولين بار، ٨٥ درصد مردم در انتخابات شركت كردند و اين براى نظام حضورى ارزشمند و قابل احترام بود.

رييس شوراى فرهنگى نهاد رياست جمهورى گفت: در عاشوراى سال ٨٨ عده اى به عاشورا و امام حسين توهين كردند و شعارهاى ناروايى سردادند كه نهايتا اين حوادث تا بعد از عاشورا حدود ٨ ماه طول كشيد و اعتراضات و انتقادات بوجود آمد.

وى ادامه داد: مردم 9 دی براى پاسخگويى به اهانتهاى ناروا به امام حسين و عاشورا به صحنه آمدند و همه نابه سامانى هاى نارواى ٨ ماهه را شستشو دادند.

اكرمى با اشاره به مهمترين ويژگى حماسه ٩ دى اظهار داشت: جسارت به امام حسين(ع) و عاشورا مورد قبول مردم نبود لذا كسانى كه اين صحنه ها را به صورت روزنامه يا سخنرانى انجام ميدهند، بايد آن را خاتمه دهند تا جامعه پاك و سالم شود.

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار