کرمانشاه؛

دشمنان در جریان فتنه 88 براندازی نظام را نشانه گرفته بودند

رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه گفت: دشمنان در جریان فتنه 88 براندازی نظام را نشانه گرفته بودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛احمدی جریان فتنه 88 را بسیار پیچیده عنوان کرد و گفت: جز با هوشیاری و بصیرت مردم مومن وانقلابی ایران اسلامی و رهبری‌ پیامبرگونه مقام معظم رهبری نمی‌توانستیم از این پیچ سخت به سلامت عبور کنیم.
حجت الاسلام دکتر محمدقاسم احمدی گفت: در جریان فتنه 88 عده‌ای به بهانه تقلب در انتخابات بهانه‌های خوبی دست دشمنان داده بودند و دشمنان نیز تا آنجا که توانستند در آتش فتنه دمیدند و به بهانه تقلب در انتخابات مردم را به خیابانها کشانده و بعد اینگونه وانمود کردند که مردم نظام را نمی‌خواهند.

احمدی با تاکید بر اینکه دشمنان در فتنه 88 براندازی نظام را نشانه گرفته بودند، ادامه داد: در جریان فتنه 88 تمامی دشمنان اسلام و انقلاب از آمریکا و انگلیس گرفته تا گروه های ضدانقلاب و سلطنت طلب و منافقین با تمام توان برای براندازی نظام میدان‌داری می کردند و در این راستا نیز از تمام ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی و تبلیغی استفاده کردند تا نظام را دگرگون کرده و طومار انقلاب را در هم بپیچانند.

رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه تاکید کرد: در جریان فتنه 88 با زمینه‌هایی که در داخل فراهم شده بود، تمامی دشمنان نظام فرصت پیدا کردند تا با تمام توان برای ضربه زدن به نظام تلاش کنند و انصافا هم از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نکردند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، دشمنان ، فتنه ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.