استاندار هرمزگان:

ورزش منجر به افزایش نشاط جامعه ایرانی می شود

جاسم جادری گفت:برگزاری رقابت هایی چون ماراتن قهرمانی کشور منجر به افزایش شور و نشاط در جامعه ایرانی می شود.

استاندار هرمزگان:ورزش منجر به افزایش نشاط جامعه ایرانی می شودجاسم جادری استاندار هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مسابقه ماراتن قهرمانی کشور در بندرعباس بیان کرد:خوشحالم که زمینه برگزاری این رقابت های حساس و مهم در استان هرمزگان و شهر بندرعباس فراهم شد. از مسئولان فدراسیون دوومیدانی، اداره کل ورزش و جوانان استان و حامی مالی این رقابت برای برگزاری رقابت ماراتن قهرمانی کشور در کنار ساحل خلیج همیشه فارس تشکر می کنم.

وی افزود: چنین رخدادهایی منجر به نشاط در جامعه و تقویت روحیه ورزشکاران می شود. ورزش یکی از مهم ترین عوامل شادابی یک جامعه است که نقش زیادی در کاهش هزینه های درمانی و افزایش سلامت عمومی دارد. امیدوارم زمینه برگزاری رقابت های ورزشی روز به روز بیشتر فراهم شود.

استاندار هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: رقابت ماراتن قهرمانی کشور سطح بالایی داشت. حدود 120 ورزشکار از 25 استان ایران در این رقابت شرکت کردند.جا دارد از زحمات نیروی انتظامی، شهرداری، فدراسیون دوومیدانی، اداره کل ورزش و جوانان و همکارانم در استانداری به دلیل تلاش بی وقفه برای برگزاری این رقابت بزرگ تشکر کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار