اعتصاب ملی پوشان دو و میدانی به نشانه اعتراض؟! + بیانیه

طبق شنیده های ما از منابع آگاه غیر رسمی، احتمال این می رود ملی پوشان دو و میدانی به نشانه اعتراض در اردوی تیم ملی حضور پیدا نکنند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،با توجه به برگزاری مرحله سوم اردوی تیم ملی دو و میدانی کشورمان و صدور بیانیه اخیر این ملی پوشان، احتمال می رود که ورزشکاران در این دوره از اردوی آماده سازی تیم ملی شرکت نکنند.

براین اساس روز گذشته به دلیل بی مهری و بی توجهی مسئولان همچنین قطع حقوق ورزشی که مادر تمام رشته ها است موجب نارضایتی این ورزشکاران شد و در اقدامی دست جمعی خواستار رسیدگی مسئولان به حق و حقوق و توجه بیشتر به وضعیت اسف بار خود شدند.

همچنین ورزشکاران دو و میدانی در این بیانیه از وزارت ورزش و مسعود سلطانی فر شخص وزیر درخواست کردند که ضمن توجه بیشتر و جدی تر به ورزشکاران این رشته مدال آور المپیکی، دغدغه های مالی و ذهنی این افراد را مرتفع سازد.

بنابراین احتمال می رود، ورزشکاران ملی پوش دوومیدانی با توجه به کمبود امکانات و نبود بودجه کافی از شرکت در مرحله سوم اردوی تیم ملی دو و میدانی که در 17 دی تا 7 بهمن سال جاری برگزار می شود، باز بمانند.

حال باید دید مسئولان فدراسیون دو و میدانی چه تدبیری برای رهایی از برون رفت و زنده نگه داشتن امید در اردوی تیم ملی دو و میدانی کشورمان اندیشیده اند.

کودتای ستاره ها در دو و میدانی علیه رئیس فدراسیون



انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار