سلطانی فر:از دوومیدانی به عنوان ورزش پایه و پرمدال حمایت کامل می‌کنیم

وزیر ورزش و جوانان در نشست شورای معاونان که با حضور رییس فدراسیون دوومیدانی برگزار شد،از حمایت وزارتخانه از رشته پرمدال و پایه دو و میدانی خبر داد.

سلطانی فر:از دو ومیدانی به عنوان ورزش پایه و پرمدال حمایت کامل می کنیمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در نشست روز گذشته شورای معاونان وزارت ورزش که با حضور دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و روسای فدراسیون های ورزشی برگزار گردید، درخصوص حمایت وزارتخانه برای توسعه مدال آوری رشته پایه و پرمدال دو و میدانی بحث و گفتگو شد.

دکتر سلطانی فر ضمن قدردانی از فدراسیون دو و میدانی برای توجه به رده های پایه و بانوان گفت: در بازی های آسیایی جاکارتا از دو میدانی ایران توقع مدال آوری در سطح خوبی را داریم.

وی تاکید کرد: همزمان با خیز وزارت ورزش و جوانان برای توسعه مدال آوری در رشته های پایه و پرمدال، نگاه اعتباری وزارتخانه هم به فدراسیون ها به خصوص فدراسیون دو و میدانی تغییر می کند. ما پس از بررسی های فنی برنامه عملیاتی فدراسیون دو و میدانی، حمایت های بیشتری از این رشته پرمدال خواهیم کرد.

لازم به یادآوری است، در این جلسه مجید کیهانی رییس فدراسیون دو و میدانی گزارشی از برنامه های فدراسیون تا بازی های المپیک 2024 را ارایه کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار