مرادی:شانس زیادی برای کسب مدال آسیا دارم

دونده 800 متر کشورمان گفت:با توجه به انجام تمرینات مستمر شانس زیادی برای مدال آوری در رقابت های قهرمانی آسیا دارم.

امیر مرادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره آخرین وضعیت آماده سازی خود بیان کرد: پس از اردوی کیش قرار است اردوی سه هفته ای را در تهران برگزار کنیم. با این اردوها و تمرینات آماده سازی برای مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا به حدود 90 درصد آمادگی می رسم.
 
وی افزود: در حال حاضر تمرینات قدرتی را دنبال می کنم و با توجه به این که رقیبان هندی، ژاپنی و چینی خود را که جزء مدال آوران آسیا محسوب می شوند در مسابقات مختلف پشت سر گذاشته ام، امید زیادی به کسب مدال در رقابت های داخل سالن آسیا دارم.
 
مرادی ادامه داد: زمانی که در رده جوانان حضور داشتم در رقابت های دوومیدانی قهرمانی بزرگسالان آسیا به جایگاه چهارم و پنجم رسیدم. اکنون تجربه من بالاتر رفته و می توانم در مسابقات قهرمانی آسیا که تیر 96 برگزار می شود به مدال برسم.
 
وی تصریح کرد: رقابت های جایزه بزرگ نخستین مسابقه ای است که در سال جدید در آن شرکت می کنم. با توجه به انجام تمرینات مستمر اگر بتوانم در رقابت های قهرمانی آسیا زمان 1:48 دقیقه را به جا بگذارم، شانس بسیار زیادی برای کسب مدال دارم. البته تا آغاز آن رقابت ها باید به 100درصد آمادگی برسم.
 
دونده ماده 800 متر کشورمان درمورد حمایت های فدراسیون دوومیدانی بیان کرد: فدراسیون دوومیدانی اردوهای متمرکزی را برای ورزشکاران برگزار می کند به گونه ای که در طول یک ماه باید 21 روز در اردو شرکت می کنیم. به نظر من این وضعیت حرفه ای است و دوومیدانی کاران را به اوج آمادگی می رساند. زمانی هم که یک ورزشکار چنین وضعیتی داشته باشد، بدون حاشیه تمرینات خوبی انجام می دهد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار