بجنورد؛

اعطای 85 میلیارد ریال اعتبار حامیان به ایتام و فرزندان نیازمند

امسال حامیان بیش از ۸۵ میلیارد ریال به ایتام وفرزندان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد خراسان شمالی اعطا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، عباس اهرابی مدیر کل کمیته امداد استان گفت : خیران وحامیان طرح های اکرام و محسنین امسال کالا های متنوعی در قالب پوشاک ،لوازم التحریر،وسایل مورد نیاز زندگی به ارزش افزون بر سه میلیارد ریال به فرزندان یتیم وغیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان اعطا کردند.

اهرابی با بیان اینکه هم اکنون هشت هزار و ۵۵۷ یتیم و فرزندان خانواده های نیازمند در قالب طرح های اکرام و محسنین تحت حمایت های کمیته امداد استان هستند ، افزود: هم اکنون فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد از مساعدت نقدی و غیر نقدی افزون بر۲۰ هزار حامی نیکوکار استان بهره مند هستند.

وی هدف اصلی اجرای این طرح ها را استفاده از مشارکت مردمی در رسیدگی و مساعدت به ایتام و خانواده های نیازمند عنوان و تصریح کرد : از این مبلغ بیش از ۵۶ میلیارد و۷۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی بوده است.

وی همچنین اظهار کرد :در ۹ ماهه امسال حامیان شهرستان بجنورد با بیش از ۲۱ میلیارد ریال بیشترین کمک ها را به کمیته امداد داشته اند و شهرستان مانه وسملقان با بیش از ۱۴ میلیارد ریال وشیروان با ۱۳ میلیارد ریال کمک حامیان در رتبه دوم وسوم این دو طرح هستند.

گفتنی است : هشت هزار و ۷۰۰ فرزند خانواده‌های نیازمند طرح محسنین وایتام در استان وجود دارد .

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.