بجنورد؛

بازسازی 737 منازل خانواده محروم خراسان شمالی

737 منازل خانواده محروم خراسان شمالی بازسازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی نوری مدیر تامین مسکن وساختمان کمیته امداد استان با بیان اینکه در سال جاری 737 خانواده مددجوی استان مورد باز سازی و تعمیر قرار گرفت، گفت: اعتبارت هزینه شده در این بخش از محل منابع دولتی و کمک های مردمی تامین شده است.

نوری افزود : انجام خدمات عمرانی برای توانمند سازی مددجویان در بخش های خرید، ساخت، بهسازی و تعمیر مسکن یکی از برنامه های اولویت دار کمیته امداد خراسان شمالی است.

وی مجموع اعتبار هزینه شده در این بخش را بیش از هشت میلیارد و400 میلیون ریال عنوان کرد و گفت : بیش از یک میلیارد و600 میلیون ریال از این اعتبار توسط کمک های مردمی تامین و باقی مانده هم از محل منابع دولتی هزینه شده است.

نوری با بیان اینکه خدمات عمرانی کمیته امداد هرساله در بخش های خرید،احداث، بهسازی و تعمیر مسکن انجام می شود، خاطر نشان کرد : امسال 75 مورد سرویس بهداشتی و 125 مورد حمام هم برای مددجویان کمیته امداد احداث شده است .

وی افزود: امسال 142 واحد مسکونی در اسفراین، 176 واحد در بجنورد، 38 مورد در جاجرم، 96 مورد راز و جرگلان، 142 مورد در شیروان، 76 مورد در فاروج 74 مورد در مانه وسملقان، و11 مورد منزل مددجویی در گرمه مورد بازسازی قرار گرفت.

مدیر تامین مسکن وساختمان کمیته امداد استان با بیان اینکه مقام سازی مسکن مددجویان در دو بخش تعمیرات کلی وجزیی انجام می شود ،گفت: امسال 602 مورد تعمیرات کلی و135 مورد هم تعمیرات جزیی توسط این نهاد انجام شده است.

وی یاد آور شد: کمیته امداد برای انجام تعمیرات کلی 45 میلیون ریال و برای تعمیرات جزیی 15 میلیون ریال به مددجویان تسهیلات پرداخت می کند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.