یاسوج؛

6هزارمیلیاردریال میزان سرمایه گذاری واحدهای صنعتی

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان سرمایه گذاری واحدهای صنعتی به بهره برداری رسیده استان افزون بر 6 هزار و 64 میلیارد ریال است.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید حسین حسینی اظهار داشت که این میزان حجم سرمایه گذاری در قالب 735 واحد صنعتی در سطح استان است.

وی میزان اشتغالزایی این تعداد طرح را نیز 9 هزار و 73 نفر ذکر کرد.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد همچنین حجم سرمایه گذاری واحدهای معدنی به بهره برداری رسیده در استان را افزون بر 830 میلیارد ریال با تعداد اشتغالزایی 830 نفر ذکر کرد.

حسینی یادآور شد که این میزان سرمایه گذاری در قالب 77 فقره واحد معدنی بهره برداری شده در این استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نیز هفته قبل در نشستی با برخی فعالان اقتصادی و خوشه های کسب و کار استان، میزان سرمایه گذاری واحدهای صنعتی در دست اجرا را افزون بر 200 هزار میلیارد ریال ذکر کرد.

داریوش دیودیده این میزان حجم سرمایه گذاری را در قالب 533 طرح صنعتی در دست اجرا این استان دانست و گفت که میزان اشتغالزایی این طرح ها حدود 18 هزار نفر پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: 414 مورد از مجموع 533 طرح صنعتی در حال اجرا در کهگیلویه و بویراحمد دارای پیشرفت فیزیکی بین 40 تا 99 درصد هستند که 2.4 درصد کشور را شامل می شود.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.