مربی تیم ملی نوجوانان آبهای آرام قایقرانی:

پایان هر اردو ریزش خواهیم داشت

عروجی گفت: پایان هر اردو تا پایان اسفندماه در هر اردو تست گیری انجام می دهیم و ریزش خواهیم داشت تا روند قایقرانان را بررسی بهتر شود.

 سیما عروجی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت آمادگی قایقرانان اظهار کرد: با توجه به اینکه در تمرینات زمستانی به سر می بریم اما تست دو کیلومتر را از قایقرانان گرفته ام و اگر بخواهیم با اردوی اول مقایسه ای انجام دهیم باید بگویم وضعیت آمادگی پاروزنان بهتر شده است. اما تا پایان اسفند ماه تست گیری کلی انجام می دهم تا وضعیت تایم ها و نتایج را بسنجم ولی قایقرانانم در مجموع روند خوبی دارند.
 
وی افزود: پیش از امتحانات درسی  پاروزنان اردو تدارکاتی دوم را برگزار کردیم که تا اول دی ماه به مدت 10 روز ادامه داشت و از حاضرین در اردو تست گیری به عمل آمد. همچنین پس از بررسی عملکرد قایقرانان ریزشی انجام شد.

مربی تیم ملی بانوان آبهای آرام قایقرانی خاطر نشان کرد: اردوی تدارکاتی جدید تیم پس از اتمام امتحانات پاروزنان 25 دی ماه آغاز خواهد شد.
 
عروجی در خصوص اینکه از اردوی اول تا به حال تیم چقدر ریزش داشته است؟ خاطر نشان کرد: اولین اردو را با 28 قایقران شروع کردم که پس از مسابقات قهرمان کشوری 10 نفر ریزش داشتیم. مجدد در اردوی پیش 3 قایقران در بخش کانو کانادایی و 2 نفر در بخش کایاک ریزش کردند و هم اکنون 13 قایقران به اردوی جدید دعوت می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار