ناصری: انگیزه تمریناتم، کسب مدال در آسیاست

ملی پوش کانو کانادایی قایقرانی گفت: برای موفقیت و کسب مدال در مسابقات آسیایی و بازی های آسیایی سال آینده برنامه ریزی کرده ام.

 شاهو ناصری در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اهدافش اظهار کرد:برای موفقیت در مسابقات آسیایی و پس از آن بازی های آسیایی اندونزی جاکارتا برنامه ریزی کرده ام و امیدوارم که همه چیز آن طور که باید پیش برود و موفق به کسب مدال شوم.
 
وی افزود: برای ادامه تمرینات زمستانی در محیطی که آب و هوای مناسب و عاری از آلودگی هوا داشته باشد به بوشهر آمدیم و در حال انجام تمرینات در پیست این شهر هستیم.
 
ناصری خاطر نشان کرد:به منظور حضور در کاپ های جهانی و مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شوم زیرا زمان برگزاری مسابقات کاپ اردیبهشت ماه سال آینده و مسابقات آسیایی این رشته در شهریور سال جدید برگزار خواهد شد.
 
وی در خصوص وضعیت تمرینات تصریح کرد: امکانات خوبی در اختیار داریم و به خاطر گرمای هوا می توانم تمریناتم را به راحتی انجام دهم.
 
ناصری در خصوص وضعیت پای آسیب دیده اش عنوان کرد: روند بهبود آسیب دیدگی پایم مطلوب است، البته به خاطر فشار تمریناتی که به آن می آورم گاهی دچار مشکل می شود زیرا رشته ما به گونه ای است که باید مدام روی پا بایستیم و پارو بزنیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار