کرمان؛

برگزاری مسابقات بین‌المللی اتومبیلرانی در بلندترین تپه های ایران

مسابقات بین‌المللی اتومبیلرانی شرق کشور به زودی در تپه‌های شنی ریگان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات بین‌المللی اتومبیلرانی در بلندترین تپه های ایرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمدجواد قربانی ، رئیس اداره ورزش و جوانان ریگان گفت: مسابقات بین‌المللی اتومبیلرانی شرق کشور  به زودی در تپه‌های شنی ریگان برگزار می‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان ریگان تصریح کرد: تپه‌های شنی ریگان به دلیل ظرفیت منحصر به فردی که  دارند، مکانی برای تمرینات موتورسواران و ماشین‌سواران شرق استان کرمان برای مسابقات استانی و کشوری است.

وی افزود: با توجه به اینکه این تپه‌های شنی به جز خاصیت درمانی که دارند، مکانی برای تمرینات موتورسوران شرق استان کرمان شده است و در آینده پیست‌های موتورسواری در این منطقه راه‌اندازی می‌شود.

قربانی خاطر نشان کرد: هر هفته 30 موتورسوار و اتومبیلران به منظور تمرینات ورزشی به این تپه‌های شنی مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه به زودی مسابقات بین‌المللی اتومبیلرانی شرق کشور در تپه‌های شنی ریگان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مسابقات برای سومین بار در بلندترین تپه‌های شنی ایران در ریگان برگزار می‌شود.

قربانی یادآورشد: بلندترین تپه‌های شنی ایران در ریگان مکان بسیار مناسبی برای مسابقات ورزشی در فصل زمستان و بهار است و به جز مسابقات استانی مسابقات بین‌المللی در این تپه‌های شنی نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.