اصفهان؛

آغاز به کار پنجمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان فنی و حرفه‌ای کشور

پنجمین دوره از مسابقات ورزشی در سطح منطقه‌ای کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با هدف افزایش روحیه نشاط و شادابی و توجه به ابعاد روحی روانی کارکنان در اصفهان آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در رابطه با پنجمین دوره از مسابقات ورزشی در سطح منطقه‌ای کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اظهار کرد: این برنامه با هدف افزایش روحیه نشاط و شادابی و توجه به ابعاد روحی روانی کارکنان در حال برگزاری است.

ابوطالب جلالی بیان کرد: این دوره از مسابقات در سه رشته ورزشی فوتسال، والیبال و تنیس روی میز برگزار می‌گردد که برای سهولت در شرکت تیم‌ها مسابقات در چهار منطقه کشور از جمله اصفهان، مازندران، بوشهر و زنجان است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان خاطر نشان کرد: در دوره پنجم اصفهان میزبان استان‌های زاگرس نشین کهکیلویه و بویر احمد، چهارمحال و لرستان همچنین مرکزی، یزد و تهران است.

وی افزود افتتاحیه مسابقات شب گذشته انجام شد و مسابقات در سه روز آینده ادامه پیدا می کند.

جلالی تصریح کرد: استان‌های برتر که مقام اول و دوم را در هر سه رشته کسب کنند به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند که در آن مسابقات برترین‌های هر چهار منطقه کشور حضور دارند.

وی عنوان کرد: همزمان که به دنبال مأموریت سازمان هستیم به دنبال توانمند سازی نیروی انسانی نیز هستیم تا کارکنان در مسابقات ورود پیدا کنند که هم توانایی‌های جسمی خود را ارزیابی کنند و هم در بعد روحی ارتقا پیدا کنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: امسال برای اولین بار اصفهان میزبانی این مسابقات را بر عهده گرفته است که مزیت‌های خوبی از جمله به اشتراک گذاری اطلاعات توسط شرکت کنندگان سایر استان‌ها و اطلاع از برنامه‌های بقیه سازمان‌های سرتاسر کشور است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار