عرض‌پیما: مسائل مدیریتی فوتسال به داوران ارتباطی ندارد

داور بین المللی فوتسال کشورمان اظهار داشت: پرداخت نشدن حقوق داوران و برگزاری کلاس آن‌ها در تهران جزء مسائلی است که مسئولان باید در مورد آن صحبت کنند و من نمی‌توانم به عنوان یک داور اظهار نظری داشته باشم.

عرض‌پیما: مسائل مدیریتی فوتسال به داوران ارتباطی نداردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید عرض‌پیما در حاشیه جلسه داوران فوتسال در مورد اینکه گفته می‌شود داوران حاضر در این کلاس به برگزاری این کلاس‌ها در تهران به خاطر آلودگی هوا اعتراض کردند، گفت: فکر نمی‌کنم داورانی که اشاره می‌کنید در این کلاس حضور داشته باشند. همه این داوران عاشق کارشان هستند و کسی که این حرف را می‌زند عاشق کارش نیست. به هر حال این تصمیم مسئولان بوده که کلاس‌های داوران فوتبال در کیش و کلاس‌های داوران فوتسال در تهران برگزار شود. 

وی در مورد اینکه چرا امروز رضا افتخاری و علی کفاشیان اینجا حضور پیدا نکردند، تصریح کرد: امروز کلاسی برگزار نمی‌شود بلکه تست آمادگی گرفته می‌شود. ما در یک ساعت نمی‌توانیم هماهنگی خاصی انجام دهیم و اسم کلاس را بگذاریم. اگر بگوییم امروز کلاسی بوده این ظلم است بلکه امروز برای تست آمادگی است. 

داور بین‌المللی فوتسال در رابطه با غیبت علی کفاشیان در جلسه امروز اظهار داشت: چه چیزی می‌توانم بگویم. امیدوارم آنها کاری نداشته باشند و بتوانند به این جلسه بیایند. من جای کفاشیان نیستم که بخواهم در این مورد اظهارنظر کنم. 

عرض‌پیما در مورد اینکه فوتسال ایران در جهان جایگاه بسیار بالایی دارد و انتظار می‌رود که توجه بیشتری به این رشته شود،‌ تصریح کرد: این مسئله درست است و شما چیزی که خودتان می‌دانید را دائم از من می‌پرسید. من در جایگاهی نیستم که در رابطه با تیم ملی فوتسال و جایگاهش اظهارنظر کنم. بدون شک باید به داوران فوتسال توجه بیشتری شود و در این شرایط شاهد رشد داوری خواهیم بود. 

وی در رابطه با انتقادات شدیدی که در یکی از برنامه‌های تلویزیونی علیه رضا افتخاری مطرح کرد و اینکه اکنون افتخاری چرا در کنار داوران فوتسال نیست، گفت: در رابطه با اینکه افتخاری کجا حضور دارد بنده نظری ندارم. در آن برنامه مجری از من پرسید چرا پول داوران پرداخت نمی‌شود که به او گفتم افتخاری کجا حضور دارد و این مسئله را از خودش بپرسید که افتخاری هم گفت با توجه به اینکه برای فوتسال ساختمان خریده است پول را آنجا هزینه کرده و قرار است در ادامه پول داوران پرداخته شود. 

وی در مورد اینکه آیا اگر با پول داوران ساختمان خریداری کنند می‌توان در آن محل نماز خواند، گفت: این مسائل شرعی است که بنده نمی‌توانم در مورد آن اظهارنظر کنم. 

عرض‌پیما در رابطه با اینکه عدم پرداخت پول داوران باعث شده که برخی از سمت خود استعفا بدهند، عنوان کرد: به نظرم بهتر است این سوالات را از مدیران بپرسید چراکه این مسئله در حوزه وظایف من نیست. بنده یک داور بین‌المللی هستم که در سمت خود فعالیت می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار