لزومی ندیدم در رده بزرگسالان تیم بانوان داشته باشیم/

کفاشیان: کی‌روش و مربیان باشگاه‌ها، در زمان ریاست من هم تعامل نداشتند

نائب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قبول دارم تعامل بین مربیان تیم ملی و باشگاهها در زمان من هم ایجاد نشد.

کفاشیان: کی روش و مربیان باشگاه ها، در زمان ریاست من هم تعامل نداشتندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری کلاس‌های حرفه‌ای مربیگری فوتبال بیان کرد: طبق دستورالعمل کنفدراسیون آسیا این کلاس‌ها برای مربیان ایرانی برگزار می‌شود البته این کلاس‌ها در چند دوره و چند ماه‌های مختلف انجام می‌شود و اساتید خوبی در آن به تدریس می‌پردازند.


وی افزود: مربیانی که قصد حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند باید مدرک این کلاس را اخذ کنند البته مربیان لیگ یک و لیگ دسته دو هم می‌توانند در این کلاس‌ها حضور یابند این کلاس به مدت 10 روز برگزار می‌شود و دوره‌های مختلفی نظیر بدنسازی دارد.


کفاشیان در مورد غیبت افرادی چون علیرضا منصوریان، حسین فرکی، فرهاد کاظمی گفت: این مربیان امروز غایب بودند اما از آن‌جایی که جزو مربیان کلاس حرفه‌ای به شمار می‌روند باید از فردا در این کلاس‌ها شرکت کنند یا اینکه انصراف دهند و فدراسیون فوتبال مربیان جدیدی را به جای آن‌ها انتخاب کند.


باید بین مربیان تیم ملی و باشگاه ها تعامل برقرار شود


نائب رئیس فدراسیون فوتبال درباره اختلاف بین کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ بیان کرد: این اختلاف باید برای همیشه حل شود چرا که منافع تیم ملی از هر چیزی مهم‌تر است. اگر تعامل مربیان تیم ملی و مربیان باشگاه‌ها برقرار شود چنین مشکلاتی پیش نمی‌آید هر چند قبول دارم در دوران ریاست خودم در فدراسیون فوتبال همین تعاملات ایجاد نشد و در این بین هر کسی کار خود را حق می‌داند.


وی ادامه داد: باید بین باشگاه‌ها سازمان لیگ و تیم ملی تعامل ایجاد شود، اگر قرار باشد هر کسی از دور صحبت کند فایده‌ای ندارد.


نائب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه با توجه بازگشت تیم ملی به تهران باید سفر دیروز تاج به امارات برای آرام کردن جو بود یا خیر جواب داد: بهتر است از خود تاج این موضوع را بپرسید، شاید مسائل دیگری وجود داشته و نیاز بوده تا رئیس فدراسیون فوتبال هماهنگی‌های لازم را به وجود آورد.


کفاشیان در مورد تکلیف قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت "جیووا" اظهار داشت: این موضوع باید با تعامل حل شود، در این هفته برای رفع مشکلات موجود با "جیووا" نشستی برگزار می‌کنیم، چرا که باید منافع فدراسیون در این زمینه در نظر گرفته شود.


صلاح دیدیم تیم ملی بانوان بزرگسالان نداشته باشیم


وی در مورد انحلال تیم ملی بانوان تصریح کرد: اصلاً بحث انحلال در میان نیست، چرا که با توجه به اینکه تیم ملی بانوان در سال‌های اخیر مسابقه‌ای نداشت صلاح دیدیم تیم بانوان نداشته باشیم، اما تیم بزرگسالان بانوان منحل نشده است، تمام سرمایه‌گذاری فدراسیون فوتبال در سال‌های اخیر روی تیم‌های ملی بانوان پایه بوده است. باید اشاره کنم به دلیل مشکلاتی که در امر بازی‌های تدارکاتی تیم ملی وجود داشت ترجیح دادیم مسابقات تیم‌های نوجوانان و جوان مسابقات برون مرزی اعزام کنیم، البته اعتراف می‌کنم تا زمانی که من رئیس فدراسیون فوتبال بودم، لزومی برای تشکیل تیم بزرگسال بانوان وجود نداشت.


کفاشیان در مورد اینکه چرا سایت فدراسیون فوتبال با مخفی کاری از اطلاع رسانی در مورد برگزاری بازی تیم فوتبال ایران با منتخب آفریقایی خود در دبی خودداری کرد گفت: واقعاً در جریان چنین موضوعی قرار ندارم.


ژاپن را راضی کنیم میتوانیم میزبان جام جهانی 2020 باشیم


سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال درباره بحث جام جهانی 2020 فوتسال بیان کرد: مدارک خود را به فیفا ارسال کردیم و سعی می‌کنیم کشورهای دیگر را برای میزبانی ایران قانع کنیم، مسئولان وزارت ورزش قول داده اند در این زمینه تمام حمایت‌های لازم را از فدراسیون فوتبال داشته باشند، زمانی که فیفا مطمئن شود دولت حامی ما در راه میزبانی جام جهانی است ایران را مد نظر قرار می‌دهد. 5 کشور برای میزبانی جام جهانی 2020 اعلام آمادگی کردند، اما ژاپن رقیب اصلی ما به شمار می‌رود. با این وجود با توجه به اینکه در آن سال کشور ژاپن میزبانی المپیک را به عهده دارد اگر ژاپنی‌ها را راضی کنیم می‌توانیم میزبان جام جهانی فوتسال را باشیم.


13 سال است بازنشسته شده ام و مشکلی وجود نداشته است


نائب رئیس فدراسیون فوتبال درباره بازنشستگی خود تصریح کرد: 13 سال است که بازنشسته شده‌ام، در این مدت هیچ مشکلی وجود نداشته اگر مشکل چیز دیگری است به من بگویید. درباره جدایی افرادی چون بهروان و کاظمی در سازمان لیگ هم ایراد قانونی وجود نداشته و فدراسیون تصمیم گرفته افراد دیگری را جایگزین آن‌ها کند، پس از گذشت 3 و نیم سال از نائب رئیسی من در فدراسیون فوتبال مجمع درباره انتخاب جانشین من تصمیم می‌گیرد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۳:۲۵ ۱۸ دی ۱۳۹۵
چقدر شیرینی اقای کفاشیان شما باید اشتی میدادین .مربیهای داخلی وملی رو جیگر من
آخرین اخبار