آغاز جشنواره تئاتر استانی و جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بوشهر

دومین جشنواره تئاتر استانی و سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بوشهر آغاز به کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، این جشنواره‌ها دیشب با اجرای نمایش «حاشا» از شهرکرد گشایش یافت. امسال هفت استان از جمله بوشهر پیش از برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر فجر میزبان آثار این جشنواره هستند و استان بوشهر برای دومین سال برگزار کننده این رویداد هنری است.

به گفته رئیس انجمن نمایش استان بوشهر، نمایش آثار سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تا سه شنبه ادامه دارد و دراین مدت چهار نمایش از شهرکرد، اصفهان و تهران در مجموعه تئاتر شهر بوشهر به روی صحنه می‌روند.

جهانشیر احمدی افزود: همچنین در این مدت دو نمایش از بوشهر، یک نقالی خوانی از خورموج و یک کار نمایشنامه خوانی از گناوه در چارچوب دومین جشنواره تئاتر استانی اجرا خواهد شد و پیشکسوتان عرصه نمایش از خاطرات خود می‌گویند.

وی با اشاره به موفقیت هنرمندان استان در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، ادامه داد: یک نمایش صحنه‌ای، دو نمایش خیابانی، یک اثر در حوزه نمایشنامه نویسی و یک اثر پژوهشی از استان بوشهر در این جشنواره حضور خواهند داشت.

در استان بوشهر 34 گروه نمایشی به ثبت رسیده است. سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از اول تا دوازدهم بهمن در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام /پ
برچسب ها: فجر ، تئاتر ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.