سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز :

مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز تغییرات زیادی داشته است

پیمان حسنی سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز گفت : مسابقات لیگ برتر نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته است و در ادامه هم شرایط بهتری پیدا می کند.

سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز : مسابقات لیگ برتر تغییرات زیادی داشته استپیمان حسنی سخنگوی فدراسیون و مسئول برگزاری مسابقات تنیس روی میز کشور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات لیگ برتر در بخش آقایان و بانوان گفت : ما توانستیم تغیرات زیادی را در ارنج مسابقات و همچنین نحوه برگزاری آن ایجاد کنیم . خوشبختانه حالا شرایطی به وجود آمده است که افراد کار سختی را در لیگ خواهند داشت و مانند گذشته نیست که شرایط آسان باشد.

وی افزود : سال های گذشته نتایج دور مقدماتی در مرحله پلی آف تاثیر زیادی نداشت . به طور مثال اگر یک تیمی همه بازی های خود را می برد تنها نکته مثبت آن بود که با تیم چهارم جدول مقابل بازی می کرد . در حالی که دیگر این گونه نیست و نتایج مقدماتی علاوه بر شرایطی که ذکر شد تاثیر نتایج خود را در مرحله حذفی خواهد داشت. علاوه بر آن تیم ها با 4 بازیکن در مسابقات شرکت خواهند کرد نه مانند گذشته با 3 بازیکن.

حسنی در خصوص تعداد تیم های حاضر هم عنوان کرد : مسابقات لیگ آقایان با حضور 6 تیم برگزار خواهد شد که فردا قرعه کشی آن انجام شده و جدول مسابقات هم مشخص می شود .

سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز در ادامه تصریح کرد:لیگ بانوان هم نسبت به گذشته یک پله تغیر داشته است به طوری که در سال های گذشته مسابقات در 2 روز و به صورت متمرکز برگزار می شد اما ما تلاش کردیم تا به مسابقات ، مرحله پلی آف و حذفی هم اضافه کنیم .در تلاش هستیم تا از سال آینده لیگ بانوان را به صورت رفت و برگشت برگزار کنیم. 

حسنی در مورد زمان برگزاری لیگ بانوان گفت : جلسه مقدماتی با حضور باشگاه ها برگزار شد و قرار است تا مسابقات لیگ در بهمن آغاز شود.

مسئول برگزاری مسابقات تنیس روی میز کشور در ادامه و در مورد سقوط ناگهانی و 8 پله ای نوشاد عالمیان اظهار داشت : بر اساس قانون در مسابقات تور ایرانی ، اگر شخصی برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کند اما در آن شرکت نکند با امتیاز منفی رو به رو خواهد شد. نوشاد هم از این ماجرا مستثنی نیست و به همین دلیل از وی امتیاز کم شد . البته کمی هم شانس با نوشاد بود زیرا اگر نخستین بازی آن در مقابل بازیکنی بود که در جدول رنکینگ حضور داشت با 25 امتیاز منفی رو به رو می شد ولی چون بازیکن مقابل او در جدول حضور نداشت بر اساس قانون تنها با کسر 10 امتیاز مواجه شد.

پیمان حسنی در مورد تاثیر جدول رنکینگ داخلی بر انتخابی تیم ملی عنوان کرد : بر اساس قانون نفرات برتر این رنکینگ به تیم ملی دعوت می شوند و به همین دلیل ممکن است هر بازیکنی به تیم ملی بیاید .

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار