اعلام نظر دبیر فدراسیون

انصراف برادران عالمیان و پوریا عمرانی

برادران عالمیان و پوریا عمرانی به دلیل مصدومیت انصراف خود را به فدراسیون اعلام کردند.

انصراف برادران عالمیان و پوریا عمرانیبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نیما عالمیان قبل از آغاز دور اول مسابقات،نوشاد عالمیان قبل از آغاز دور دوم مسابقات و پوریا عمرانی با انجام دو بازی در دور دوم به دلیل مصدومیت از ادامه مسابقات انصراف خود را به فدراسیون اعلام داشته که این افراد سریعاً به فدراسبون پزشکی اعزام و تاییدیه مصدومیت خود را تحویل مدیریت تیم های ملی نموده اند.

ضمن اینکه با دستور مدیریت تیم های ملی آرمان حاجی در ابتدای دور دوم جایگزین نوشاد عالمیان گردید.

با توجه به در پیش بودن سه رویداد مهم تنیس روی میز در سه ماهه ابتدای سال 1396 و اعلام قبلی این موضوع که ورزشکاران بر مبنای حضور در مسابقات انتخابی برگزیده می شوند، محمود نظری دبیر فدراسیون توضیحاتی را در این زمینه به سایت فدراسیون اعلام داشته است.
  
دبیر فدراسیون گفت: انشااله پس از برگزاری مسابقات و تعیین رده بندی نهایی جلسه ای با حضور ریاست فدراسیون، دبیر فدراسیون، مدیر تیم های ملی، سرمربی تیم ملی بزرگسالان و دو کارشناس مدعو برگزار می گردد. در این جلسه بر پایه سه محور ذیل تصمیم گیری می شود و سپس اعلام نظر رسمی فدراسیون اعلام خواهد شد.

این سه محور ابتدا حفظ سلامت ورزشکاران با نگاهی به آینده و بر مبنای اعلام نظر فدراسیون پزشکی ورزشی، دوم حفظ حقوق ورزشکارانی که در کلیه مراحل در مسابقات حضور داشته اند و در نهایت محور سوم بر پایه منافع ملی ورزش تنیس روی میز می باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار