مصدومیت مصلحتی با طعم حضور در تیم ملی

نیما عالمیان به بهانه مصدومیت در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت نکرد،اما حالا نامش در لیست اعزامی تیم ملی به مسابقات کشورهای اسلامی و رقابت های جهانی قرار دارد.

مصدومیت مصلحتی با طعم حضور در تیم ملیبه گزارش خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های انتخابی تیم ملی بزرگسالان روز های 28 و 29 دی به میزبانی آکادمی تنیس روی میز برگزار شد. این اتفاق در حالی رخ داد که مدتی بود مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار نشده بود. در هر صورت این مسابقات بار دیگر و تقریبا پس از یک سال تنیس روی میز را درگیر حاشیه کرد.

این دوره از مسابقات بسیار متفاوت بود و نفرات حاضر در آن که اکثرا جوان بودند بر اساس آخرین رده بندی کشور و امتیازات کسب شده در مسابقات تورهای ایرانی به رقابت ها دعوت شدند.

اما نکته عجیب و جالب توجه انصراف دو تن از برترین های ایران در دور اول و دوم مسابقات بود. نیما عالمیان که از ناحیه کتف دچار مشکل بود با تائید فدراسیون پزشکی انصراف داد و در ادامه هم برادرش نوشاد که سال گذشته سابقه انتصاب در تیم ملی را داشت با مشکلی از ناحیه دست مواجه شد و او نیز با تائید فدراسیون پزشکی از مسابقات کنار کشید.اما این ماجرا پایان کار نبود و در ادامه شایعاتی در مورد انتصاب این بازیکن مطرح شد.
 
به هر صورت پس از پایان مسابقات و مشخص شدن نام نفرات برتر که به جز نفر نخست بقیه آن ها جوان بودند این شایعه قوت گرفت، تا سرانجام اسامی ملی پوشان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، جهان و کشور های اسلامی اعلام شد. 

در این میان نام بازیکنانی چون نیما و نوشاد عالمیان هم برای حضور در مسابقات کشور های اسلامی و قهرمانی آسیا به چشم می خورد و اتفاقی که سرانجام پیش بینی می شد رخ داد. 

اما نکته جالب تر آن بود که تنها 6 روز پس از پایان مسابقات انتخابی تیم ملی، نیما عالمیان در نخستین هفته رقابت های لیگ برتر به میدان رفت! 

نکته جالب تر آن که پیش از این هم نامه فدراسیون پزشکی علیرغم درخواست رسانه ها منتشر نشد.

با این حال محمود نظری دبیر فدراسیون تنیس روی میز نظری متفاوت دارد. وی گفت:ما براساس نامه فدراسیون پزشکی که در آن ذکر شده بود این بازیکنان دچار مشکل هستند و برای حفظ سلامتی این ورزشکاران با کنار کشیدن آن ها موافقت کردیم. باید گفت این بازیکنان دچار شکستگی نشده بودند که نتوانند در این رقابت ها به میدان بروند و پزشک معالج هم تنها گفته بود که به چند روز استراحت نیاز دارند. 

نظری معیار های انتخاب ملی پوشان را هم برای مسابقات این گونه برشمرد: همان طور که پیش از این هم گفته بودیم ملاک انتخاب بازیکنان براساس 3 محور بود. ابتدا اینکه سلامتی بازیکنان مهم است، دوم حفظ انگیزه بازیکنانی که تا دور پایانی مسابقات انتخابی حضور داشتند و در پایان اهمیت مسابقات پیش رو. بر همین اساس در جلسه ای که برگزار کردیم تصمیم گرفتیم نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم ملی که در بخش انفرادی و دوبل برگزار می شود را بدون حضور نوشاد و نیما به این رقابت ها اعزام کنیم.

سپس برای مسابقات کشور های اسلامی با توجه به اهمیت آن و وجود شانس کسب مدال 2 نفر برتر مسابقات انتخابی تیم ملی را به برادران عالمیان به این مسابقات بفرستیم. همچنین با توجه به اهمیت مسابقات جهانی و در پیش بودن مسابقات بخش تیمی در 2 سال آینده همین تیم را اعزام خواهیم کرد. 

وی در پایان عنوان کرد: برادران عالمیان در تیم ملی انتصاب نشدند و اگر هم دچار مشکلی بودند ما از آن بی خبریم و ملاک ما نامه ی فدراسیون پزشکی بود که این مشکلات در آن عنوان شده بود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار