سمنان;

كاهش سرقت در استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از كاهش چهار درصدی مجموع سرقت‌ها در استان سمنان طی یک‌سال اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الامين قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : سرقت و كاهش آن از مطالبات به حق مردم و البته از دغدغه‌های مهم پليس استان سمنان در راستای ارتقای امنيت عمومی به شمار مي‌رود.

وی با بيان اين كه برای كاهش جرم و پيشگيری از آن، عموم مردم و تمام دستگاه‌ها، سهم و نقش دارند، تشكيل قرارگاه مشترك مبارزه با سرقت در بدنه نيروی انتظامی در استان و شهرستان‌ها را از برنامه‌های مهم و ثاتيرگذار پليس در اين مسير عنوان كرد.

وي تصريح كرد: اجرای برنامه‌ها و فعاليت‌های پيشگيرانه در سال‌جاری كاهش انواع گوناگون سرقت را در سطح استان به همراه داشته است.

سردار قاسمی با اشاره به كاهش مستمر مجموع سرقت‌ها در این استان از ابتدای امسال تا پايان آذر ماه خاطرنشان كرد: سرقت‌های مهم نيز در محدوده این استان از كاهش برخوردار است.

وی همچنين از کاهش 20 درصدی سرقت منزل، 18 درصدی خودرو ، 20 درصدی موتورسيكلت، پنج درصدی مغازه و سه درصدی جيب‌بری از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داده است.

فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت استان سمنان گفت: در سال‌جاری دو هزار و 280 نفر به دليل ارتكاب سرقت شناسايی و دستگير شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان با تاكيد بر تداوم و تشديد اقدامات پليس در حوزه پيشگيري از جرايم به ويژه سرقت، خواستار تقويت همكاري ديگر نهادها و دستگاه‌ها را در اين راستا شد.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار