رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛

بدهی 650 میلیاردی بیمه‌ها به علوم پزشکی شهید بهشتی/ از بیمه‌ها فقط 100 میلیارد دریافتی داشتیم

بدهی 650 میلیاردی بیمه‌ها به علوم پزشکی شهید بهشتی/ از بیمه‌ها فقط 100 میلیارد دریافتی داشتیم
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عنوان کرد: بدهی سازمان های بیمه گر به این دانشگاه بالغ بر 650 میلیارد تومان بوده و اخیرا 100 میلیارد از بیمه سلامت دریافت کردیم.

علی اصغر پیوندی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بدهی بیمه های سه گانه به بیمارستان ها و مراکز درمانی و وابسته به علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در طول سال گذشته بابت ارائه خدمت در مراکز درمانی و آموزشی علوم پزشکی شهید بهشتی به مردم از سازمان های بیمه گر حدود 650 میلیارد تومان طلب داریم.

وی ادامه داد: بیمه سلامت اخیرا در صدد پرداخت کمی از بدهی برآمده و بخش کمی از آن به صورت نقدی و بخشی از آن به صورت اوراق قرضه پرداخت شده که حدود 100 میلیارد تومان از بدهی این بیمه به علوم پزشکی تهران محسوب می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به تاخیر 7 ماهه در پرداخت کارانه ها گفت: در علوم پزشکی شهید بهشتی کارانه پرسنل و پزشکان تا اردیبهشت ماه پرداخت شده و باتوجه به تاخیر پیش آمده در تلاشیم تا مقداری از کارانه کادر درمانی و پرسنل شهید بهشتی را پرداخت کنیم.

پیوندی با بیان اینکه علوم پزشکی شهید بهشتی بالغ بر 200 میلیارد تومان به شرکت های دارویی بدهی دارد، افزود: علاوه بر شرکت های دارویی مبالغ زیادی به پیمانکارانی که برای بیمارستان ها و مراکز درمانی و آموزشی ما خدماتی ارائه می دهند، نیز بدهکار هستیم.

وی یادآور شد: همه این عوامل موجب شده تا در روند خوب، صحیح و با کیفیت ارائه خدمات با مشکل مواجه شویم که این نقصی است که متوجه سازمان های بیمه گر است. امیدواریم بیمه ها با راهبردهایی که پیش بینی کرده اند و تامین منابع به دانشگاه کمک کنند تا بتوانیم در اجرای درست طرح تحول سلامت استوار و محکم گام برداریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار