مشهد؛

وقوع حریق در مغازه ابزار آلات و پیک نیک پرکنی

افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: یک باب مغازه پنجاه متری با دو کاربری رنگ و ابزار آلات و پیک نیک پر کنی در خیابان خین عرب طعمه آتش شد.

وقوع حریق در مغازه ابزار آلات و پیک نیک پرکنیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد دوم علی اکبر حکم آبادی افزود: این آتش سوزی از انبار و قسمت پیک نیک پر کنی در پشت یک باب مغازه رنگ و ابزار آلات شروع شد و به دلیل وجود اقلام قابل اشتعال موجود در محل به سرعت در حال پیشروی به کل فضای حدوداً 50 متری مغازه بود.

وی ضمن تاکید بر اینکه دود ناشی از شعله های آتش فضای مغازه را به طور کامل در بر گرفته بود، گفت: مالک مغازه نیز در زمان وقوع حادثه به محل امن منتقل شده بود و خوشبختانه بروز این آتش سوزی خسارت جانی نداشت.

افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی مشهد با بیان اینکه این آتش سوزی با تلاش آتش نشانان 4 ایستگاه آتش نشانی مهار شد، افزود : دراین حادثه که موجب سوختن بخشی از انبار و انفجار چندین اسپری رنگ شد، در عملیاتی ضربتی بیش از بیست کپسول 11 کیلویی گاز مایع و پیک نیک توسط آتش نشانان به محل امن منتقل و از انفجار آنها جلوگیری شد.

آتشپاد دوم حکم آبادی علت بروز این آتش سوزی را بر اساس بررسی های اولیه کارشناسان انجام عملیات پر کردن پیک نیک در مجاورت شعله روشن بخاری اعلام کرد و گفت: علت دقیق وقوع آتش سوزی در دست بررسی می باشد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: وقوع ، حریق ، ابزارآلات ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.