حجت‌الاسلام گواهی:

مردم و نهادهای انقلاب اسلامی با کمک هم مناطق محروم را آباد کنند

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران گفت: مردم و نهادهای انقلاب اسلامی با هم، به محرومیت‌زدایی کمک کنند.

مردم و نهادهای انقلاب اسلامی با کمک هم مناطق محروم را آباد کنندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه تهران، در آیین افتتاحیه مرکز نیکوکاری دوکوهه سپاه تهران اظهار داشت: هیچ توفیقی بالاتر از خدمت به مردم وجود ندارد و هیچ چیز هم بدتر از آن نیست که خداوند، نعمت خدمت به مردم را از افراد بگیرد و همه ما باید این دو امر را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) به یک نهاد قدرتمند بدل شده ولی این نهاد به تنهایی نمی‌تواند مشکلات را حل کند و مردم و نهادهای انقلاب اسلامی باید با همکاری مناطق محروم را آباد کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران افزود: کارهای خوبی در زمینه محرومیت‌زدایی انجام شده اما برخی اوقات دشمنان کمبودها را بزرگ‌نمایی می‌کنند و ما اگر شرایط را با قبل از انقلاب مقایسه کنیم، بهبودی وضعیت معیشتی مردم را ملاحظه می‌کنیم و به عنوان مثال می‌بینیم که بسیج مستضعفین تهران در دورترین نقاط کشور از جمله سیستان و بلوچستان چندین مسجد در این مناطق ساخته است.

وی گفت: اگر تحریم‌ها و جنگ تحمیلی و دیگر مسائل وجود نداشت، قطعاً امروز جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها حرف اول را می‌زد و جزو قدرت‌های برتر جهان در تمام عرصه‌ها بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران، با اشاره به بالا رفتن سن ازدواج جوانان در جامعه عنوان کرد: مسکن مهم‌ترین مشکل مردم در بالا رفتن سن ازدواج است و امیدواریم با تدبیر دولت، این مشکل اساسی حل شود و همه در کنار دولت به محرومیت‌زدایی کمک کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار