کرمانشاه؛

احداث دو واحد سردخانه در کرمانشاه

تا پایان امسال حدود 15 هزار تن به مجموع ظرفیت سردخانه‌ای این استان اضافه خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ به گفته مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تا پایان امسال حدود 15 هزار تن به مجموع ظرفیت سردخانه‌ای این استان اضافه خواهد شد.

جلال کریمی‌زند با اشاره به در دست ساخت بودن دو واحد سردخانه‌ای در استان کرمانشاه‌، اظهار کرد: هر دو این واحدها در شهرستان کرمانشاه در دست ساخت هستند.این دو واحد سردخانه‌ای با ظرفیت‌های 13 هزار تن و دو هزار تن در شهرک صنعتی بیستون و فرامان در حال ساخت هستند.

وی ادامه داد: سردخانه‌ 13 هزار تنی دومداره و دارای بخش‌های زیر صفر و بالای صفر خواهد بود و سردخانه دو هزارتنی تنها دارای بخش بالای صفر خواهد بود.

کریمی زند در ادامه اشاره‌ای هم به تجهیز و نوسازی کشتارگاه‌های طیور استان داشت و از برنامه‌ریزی در زمینه تجهیز دو مورد از کشتارگاه‌های استان به خط ویژه صادراتی (02) سخن گفت و تصریح کرد: این اقدام با هدف ارتقای کیفیت کشتار و با اهداف توسعه صادراتی انجام خواهد شد.

این مسئول تجهیز کشتارگاه های طیور به خط ویژه صادراتی (02) را در راستای توسعه صادرات مرغ و ایجاد رونق و ثبات در بازار مرغ مثبت ارزیابی کرد.

کریمی‌زند افزود: این دو کشتارگاه شامل دو واحد کشتارگاهی دوهزار قطعه‌ای و چهار هزار قطعه‌ای است، ضمن اینکه یک واحد دیگر نیز در حال پیگیری تجهیز خط صادراتی می‌باشد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته واحد دو هزار قطعه‌ای تا پایان امسال، واحد چهار هزار تنی اوایل سال آینده و واحد سوم نیز نیمه اول سال آتی وارد فاز کشتار خواهند شد.

کریمی‌زند ادامه داد: همچنین اولین واحد تولید افزودنی های خوراک دام و طیور با ظرفیت 15 هزار تن از دیگر واحدهای صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی است که تا پایان سال در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، احداث ، سردخانه ، دو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار