کرمان؛

لزوم رعایت شیوه نامه های آیین نامه اجرایی پسماند در کرمان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری از فرهنگ‌سازی جامع پسماند در شهر کرمان خبر داد.

لزوم رعایت شیوه نامه های آیین نامه اجرایی پسماند در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، اسماعیل جهانشاهی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری از فرهنگ‌سازی جامع پسماند در شهر کرمان خبر داد.

جهانشاهی با اشاره به آیین نامه اجرایی پسماند و لزوم رعایت شیوه نامه های آن تاکید کرد: در همین راستا سازمان مدیریت پسماند آموزش و فرهنگ‌سازی را از سنین پایه بالغ بر 30 هزار نفر از دانش آموزان و نونهالان در مدارس و مهدهای کودک و تحویل تعدادی سطل بازیافت آغاز کرد.

وی با اشاره به آموزش شهروندان از طریق خانه های فرهنگ شهرداری و شهرداران محله ها خاطرنشان کرد: پخش و توزیع تراکت آموزشی در ادارات، اصناف و منازل مسکونی نیز یکی دیگر از فعالیت های فرهنگی این سازمان بوده است.

جهانشاهی از نصب بنر با مضامین حقوق و وظایف شهروندی در نقاط مختلف شهر کرمان خبر داد و افزود: ساخت و نصب اِلِمان های بازیافتی نیز در راستای فرهنگسازی انجام شده است.

وی با بیان این که سازمان مدیریت پسماند در راستای ابلاغ پیام این سازمان در مناسبت ها و نمایشگاه های مربوط به محیط زیست شرکت کرده، اظهار داشت: همکاری با سازمان های مردم نهاد، حضور در برنامه های پاکسازی محلات و مناطق، برگزاری جلسات با اصناف و بازاریان، راه اندازی گشت پسماند و ایجاد کانال تلگرامی «من شهرم را دوست دارم» برای اخذ انتقادات و پیشنهادات شهروندان از جمله فعالیت های سازمان مدیریت پسماند در راستای فرهنگ‌سازی است.

انتهای پیام/س
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار