کرمان؛

ضرورت تعامل بیش‌تر شورای اسلامی شهر و صداوسیمای مرکز کرمان

نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان با حضور رئیس و سایر اعضای شورا، شهردار، مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان و معاونان وی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان با حضور رئیس و سایر اعضای شورا، شهردار، مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان و معاونان وی برگزار شد.

شهردار کرمان در این نشست اظهار کرد: شهرداری در ارتباط مناسب و مستمر با صداوسیمای مرکز کرمان مشکلات و خواسته های مطرح شده شهروندان از صدا و سیما  را در اولویت کاری خود قرار می دهد.

 علی بابایی گفت: صدا و سیمای مرکز کرمان باید خدمات شهرداری و مصوبات شورا را به شهروندان منعکس کند تا شهروندان با اعتماد به شهرداری و پرداخت عوارض، این نهاد را در ارائه خدمات بهتر همراهی کنند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان نیز با بیان این‌که علاقه‌مندیم شهر و استانی آباد داشته باشیم، گفت: هیچ محدودیتی در انعکاس خدمات شورا و شهرداری به مردم نداریم؛ چراکه شورای اسلامی شهر را یک نهاد عام‌المنفعه می‌دانیم که به مردم خدمت می‌کند.

علی‌رمضانی به همکاری‌های صداوسیمای مرکز کرمان با شهرداری کرمان اشاره و تصریح کرد: از دوره‌های قبل تاکنون، همواره صداوسیما با شهرداری در انتشار اخبار مهم و پروژه‌های شهری، همکاری داشته است.

وی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان نیز خواست تلویزیون ببینند و رادیو گوش کنند و نظرات و انتقادات خود را درباره‌ی برنامه‌هایی که از صداوسیما پخش می‌شود، ارایه کنند. 

‏در این نشست بر همکاری بیشتر صداوسیمای مرکز کرمان با شورای اسلامی شهر و شهرداری در جهت فرهنگسازی مدیریت پسماند، مقابله با تکدیگری، فرهنگ شهروندی و پرداخت عوارض تاکید شد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: کرمان ، نشست ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار