کرمان؛

جشنواره تولیدات صدا وسیما انگیزه ای برای استان ها

مدیر كل صدا و سیمای مركز كرمان گفت : جشنواره تولیدات در ایجاد انگیزه تاثیر بسزایی دارد و در واقع جشنواره موتور محرك انگیزه‌ ی جوانان در مراکز استان‌ها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، احمدعلی رمضانی، مدیر كل صدا و سیمای مركزکرمان ،درباره تاثیر جشنواره تولیدات مراكز استان‌های صدا و سیما در استعدادیابی میان هنرمندان جوان گفت: جشنواره تولیدات استان‌ها عرصه رقابت سالم هنرمندان مراكز استان‌ها بوده و بدون شك باعث پویایی و بروز استعدادهای همكاران عزیز شاغل در استان‌ها می‌شود.

وی افزود: اصولا استعدادها با حس رقابت بروز و ظهور كرده و جشنواره گرانیگاه این رقابت سالم است؛ به گونه‌ای كه نبود جشنواره در دو سال گذشته كاملا محسوس بوده است.

رمضانی در ادامه درباره نقش جشنواره تولیدات استان‌ها در ایجاد انگیزه برای جوانان هنرمند اظهار كرد: با توجه به شرایطی كه در جهان بر رسانه‌ها حاكم است و با وجود تكثر آنها، گاهی اوقات می‌بینیم كه رویه و پیام آنها واحد است و آن مقابله با ارزش‌های برآمده از انقلاب مقدس اسلامی است و می‌توان گفت نقش رسانه ملی در دفاع از ارزش‌ها، تحدی و مقابله با رسانه‌های معاند بی بدیل است و اینجاست كه ضرورت ایجاد انگیزش درهمكاران رسانه ملی در این جهاد فرهنگی سخت بیش از پیش خودنمایی می‌كند.

وی ادامه داد: بدون تردید جشنواره تولیدات دراین انگیزش تاثیر بسزایی دارد و در واقع جشنواره موتور محرك انگیزه‌های پاك همكاران خدوم و سخت‌كوش استان‌ها خواهد بود.

مدیر كل صدا و سیمای مركز كرمان درباره لزوم برگزاری جشنواره تولیدات استان‌ها گفت: همان طور كه اشاره شد این جشنواره هم در بروز استعدادهای نهفته هنرمندان عزیز موثر است و هم در انگیزه‌ سازی تاثیر شگرفی دارد و در نهایت با جمع شدن تعداد زیادی از هنرمندان برتر استان‌ها در یك زمان مشخص و در یك مكان معین می‌توان با تشكیل كارگروه‌های مختلف و كارگاه‌های آموزشی مختلف تجربیات گرانقدری كه منشاء خدمات ارزنده‌ای خواهد شد، مبادله كرد.

وی افزود: همه اینها در حركت پرشتاب رسانه ملی تاثیرات بسیار خوبی دارد و از این‌ روست كه ضرورت برگزاری جشنواره بیشتر احساس می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار