اردبیل؛

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در شهرستان خلخال

فرماندار شهرستان خلخال گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده‌ای نزدیک پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در شهرستان خلخال تکمیل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فریدون بابایی در بازدید از پروژه نیمه کاره ساختمان جدید هنرستان فنی و حرفه‌ای شهرستان خلخال اظهار داشت: برنامه‌های لازم و مناسب برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی شهرستان خلخال پایه‌ریزی شده که امیدواریم به زودی شاهد تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی در سطح این شهرستان داشته باشیم.

وی افزود:‌امیدواریم حمایتهای همه‌جانبه‌ای توسط مسئولان و دستگاههای اجرایی مربوطه داشته باشیم تا با در اختیار داشتن اعتبارات لازم بتوانیم تکمیل این پروژه‌ها را در کم‌ترین زمان ممکن تحقق بخشیم و دغدغه‌ها و نگرانیهای مردم را که ناشی از کمبود فضاهای آموزشی است، برطرف سازیم.

فرماندار شهرستان خلخال گفت: متاسفانه به دلیل بی‌دقتی نیروهای اجرایی در ساخت مدارس با مشکلات و موانع اساسی روبرو شدیم که حتی ما را مجبور به تخریب این فضاهای آموزشی کرده که از این پس امیدواریم با همکاری و مشارکت همه‌جانبه مسئولان و نیز افزایش دقت و مهارت بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

بابایی تصریح کرد:‌ انتظار می‌رود که تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با استفاده از امکانات نوین و به روز باشد، تا بتوانیم از این طریق نواقص و مشکلات موجود را از بین ببریم، چرا که هنرستان فنی و حرفه‌ای به دلیل ایزوله نبودن ریزش سقف داشته و مشکلات اساسی و بزرگ مالی را بر جای گذاشته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.