لیگ برتر فوتسال؛

جدال حساس دبیری و حفاری در تبریز / میزبانی گیتی پسند بدون حضور تماشگران در هفته شانزدهم

هفته شانزدهم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور بعدازظهر فردا چهارشنبه با برگزاری 7 دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بعدازظهر فردا چهارشنبه با برگزاری هفت دیدار به طور همزمان از ساعت 16 پیگیری خواهد شد. در جدول رده‌بندی این مسابقات پس از پانزده هفته همچنان گیتی پسند با 38 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

این مسابقات در حالی برگزار می شود که فشردگی در بالای جدول بسیار زیاد است و تمامی تیم های بالای جدولی تلاش می کنند تا بتوانند جای گیتی پسند اصفهان را در صدر جدول بگیرند.


گیتی‌پسند‌ اصفهان _ ارژن شیراز

تیم فوتسال گیتی پسند در حالی میزبان این بازی حساس است که این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار می شود و دو تیم روز آرامی را در اصفهان خواهند داشت. شاگردان رضا لک بعد از چند هفته پر افت و خیز هفته گذشته توانست با حساب 8 بر 2 شهروند ساری را در هم بکوبد و دوباره در مسیر قهرمانی قرار بگیرد. ارژن شیراز در هفته پانزدهم توانست با حساب 4 بر 3 مقاومت البرز را شکست و هر دو تیم با چشیدن طعم پیروزی پا به میدان این مسابقه خواهند گذاشت.

تاسیسات دریایی _ طرح و توسعه الوند 

شاگردان وحید شمسایی در این دیدار میزبان تیم قعر نشین طرح و توسعه الوند هستند و با توجه به عقب افتادن از تیم های مدعی و بالانشین جدول نیاز زیادی به پیروزی در این دیدار دارند. دیدار رفت این دو تیم در قزوین 4 بر 3 به سود تاسیسات دریایی شد و این تیم به دنبال تکرار نتیجه در سالن هندبال تهران است. تاسیسات هم اکنون با 29 امتیاز در رده پنجم جدول مسابقات حضور دارد. طرح و توسعه الوند در هفته گذشته باعث یک شگفتگی در لیگ شد و توانست تیم بالا نشین مس سونگون را متوقف کند و امیدوار هستند بتوانند این کار بزرگ را در این هفته نیز تکرار کنند.

دبیری تبریز _ حفاری اهواز

حساس ترین دیدار هفته بین دو تیم حفاری و دبیری برگزار می شود. این دیدار علاوه بر اهمیتی که برای این 2 تیم دارد، برای دیگر تیم های بالای جدولی نیز مهم است. دبیری تبریز که میزبان این مسابقه است با توجه به نتیجه خوبی که در هفته گذشته مقابل تیم تاسیسات دریایی گرفته،  امیدوار است بتواند از پس دیگر تیم مدعی یعنی حفاری نیز بر بیاید. از سوی دیگر شاگردان علاسوند از 2 بازی گذشته خود تنها 2 امتیاز کسب کرده اند و اگر در این بازی نتیجه لازم را کسب نکنند به نوعی از کورس مدعیان خارج می شوند.

یاسین پیشرو قم _ دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد بعد از جدایی حسین شمس و آمدن صالح امیدوار است بتواند کمی حال روز بهتری پیدا کند و بهترین فرصت برای این تیم تهرانی همین دیدار است. یاسین پیشرو در این دیدار میزبان مسابقه است و این تیم در هفته پانزدهم موفق به شکست تیم مقاوت شده است. به این ترتیب هر دو تیم با انگیزه فراوانی پا به میدان این مسابقه خواهند گذاشت.

شهروند ساری - مقاومت البرز

شهروند ساری در حالی این هفته میزبان تیم مقاومت است که در هفته گذشته با نتیجه پرگل 8 بر 2 مغلوب تیم گیتی پسند اصفهان شد. شاگردان برای جبران بازی هفته گذشته باید بسیار تلاش کنند زیرا تیم مقاومت با وجود جوان بودن، نشان داده می تواند برای دیگر تیم ها مشکل ساز باشد. شاگردان فلاح امیدوار هستند با کسب امتیاز در این دیار فاصله خود را از پایین جدول بیشتر کنند تا دیگر نگران سقوط به رده پایین تر نباشند.

شهرداری ساوه - مس سونگون

مس سونگون که جزو تیم های مدعی لیگ برتر فوتسال حساب می شود باید به مصاف تیم میان جدولی شهرداری ساوه برود، تیم مس علاوه بر این دیدار نیم نگاهی هم به بازی های حساس دیگر هفته شانزدهم دارد تا در صورت پیروزی در مقابل شهرداری بتواند نزدیک ترین تعقیب کننده گیتی پسند باشد. شهرداری ساوه نیز که در میانه جدول مسابقات حضور دارد با توجه به امتیاز میزبانی می تواند برای مس مشکل ساز شود.

فرش‌آرا _ آذرخش بندرعباس

فرش آرای مشهد رده هشتمی، در این فصل رقابت ها نتایج  پر نوسانی را بدست آورده و باید میزبان تیم آذرخش باشد. شاگردان مرتضایی از 2 بازی گذشته خود 6 امتیاز کسب کرده اند و با توجه به موقعیت تیم آذرخش در جدول مسابقات امیدوار هستند، بتوانند سومین پیروزی متوالی خود را جشن بگیرند. از سوی دیگر آذرخش بندر عباس برای فرار از سقوط نیاز به کسب امتیاز این دیدار سخت را دارد. تیم آذرخش هم اکنون با کسب 7 امتیاز از 15 مسابقه در رده سیزدهم جدول حضور دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار