گرشاسبی:همه برای حل سوء تفاهمات کی روش و برانکو بسیج شدند

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:تمام مسئولان فوتبال بسیج شدند تا سوء تفاهمات میان دو مربی فهیم و حرفه ای برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  حمید گرشاسبی درباره جلسه با ملی پوشان ترخیص شده پرسپولیس اظهار کرد: زمانی که خبر بازگشت ملی پوشان از اردوی تیم ملی شنیدیم خیلی سریع امروز جلسه ای با ملی پوشان تیم ملی گذاشتیم تا در جریان این موضوع قرار بگیریم.به هرحال از اظهارات ملی پوشان متوجه شدیم که علت بازگشت ملی پوشان از اردوی تیم ملی مصاحبه برانکو بوده است. 

وی در ادامه عنوان کرد: ما به علت حمایت از تیم ملی با ملی پوشان جلسه ای در باشگاه برگزار کردیم تا با رفع اختلافات ملی پوشان به کار خود در ادامه دهند و با برپایی جلسات با مسئولان فوتبال سوء تفاهمات را حل کنیم. 

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره راهکار برای حل مشکلات کی روش و برانکو گفت: همه این صحبت ها برای حل اختلاف این دو مربی را انجام دادیم. همه بسیج شده اند تا این دو مربی فهیم و حرفه ای سوء تفاهمات را برطرف کنند. با تدبیری که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس در نظر خواهد گرفت این مشکل بین این دو مربی برطرف می شود. 

وی درباره تکلیف 7 بازیکن ترخیص شده و اینکه ممکن است آنها دیگر به تیم ملی دعوت نشوند، تصریح کرد: کی روش به علت اعتماد به بازیکنان پرسپولیس آنها را به تیم ملی دعوت کرده است. به طور حتم کی روش هم نگران این هفت نفر است و کار به آنجا کشیده نمی شود.هر دو مربی بزرگ و فنی هستند و باید حرفه ای عمل می کردند. باید دست در دست هم بدهیم تا قضیه ختم به خیر شود تا تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم که همه هزینه ها برای تیم ملی به نتیجه لازم برسد. 

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره قرارداد سامان نریمان جهان با پرسپولیس تصریح کرد: این مسائل فنی و ریز است و توافقات انجام شده است. طاهری درباره نقل و انتقالات جوابگوی اصحاب رسانه است. 

وی درباره موضع باشگاه پرسپولیس درباره ماجرای کی روش و برانکو عنوان کرد: اجازه بدهید ورود نکنیم. دخالت در این موضوع باعث گسترش اختلافات می شود، همه تلاش می کنیم تا این دو مربی بزرگ با هم سوء تفاهمات را برطرف کنند. موضع اصلی ما موفقیت تیم ملی است و مابقی باشگاه ها هم از این امر مستثنا نیستند.این مشکل خیلی حاد نیست و حل می شود. 

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره حل مشکل حق امضای طاهری اظهار کرد: با جلسه ای که با دکتر سلطانی فر داشتیم همه مشکلات حل و مرتفع شد و دیگر مشکلی وجود ندارد.

وی درباره مسدود شدن حساب باشگاه پرسپولیس عنوان کرد:متاسفانه بدهی های قبل وجود دارد و راه فراری از این موضوع نداریم. هر لحظه حساب ها مسدود می شود و ما باید تلاش کنیم تا رضایت طلبکاران را بگیرم. حدود 80 تا 100 میلیارد بدهی داریم و این خیلی کار سختی است. امیدوارم بتوانیم مشکلات را حل کنیم. 

گرشاسبی در پایان درباره بازنشستگی خود خاطر نشان کرد: بحث قانون بازنشستگی دارای بندهای خاص از جمله امتیاز جانبازی و خانواده شهدا بودن دارد که هنوز برگه بازنشستگی به دست من نرسیده است.به هر حال با این قضیه مشکلی ندارم و در جبهه ها حضور داشتم و بازنشستگی شامل حالم نمی شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار